ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

دددددددددددددددددددددد دندوننننننننننننننن

1391/7/28 13:09
نویسنده : مرمری
894 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دندون دخملی من چهارشنبه ٢٦مهر ٩١ جوونه زدددددددددددددددد هوراااااااااااااااا

از ذوق دارم میمیرمممممممممممممممممممم

 

ای جونم مروارید مروارید کوشولومممممممممممممم

تازه این روزا بدجور فیگور ٤دست و پا رو میره و هی تمرین میکنه جیگرکمممممممممم از چند روز پیش داره سینه خیز میره ای جونممممممممممممممممم

هزار تااااااااااااااااا بوسههههههههههههه واس مرواریدت عزیز دلممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

soli مامان ادرینا
28 مهر 91 18:56
جونم مروارید خوشگلتتت مبارکککککککککککککک ویانا جونم این مامیتو فقط گاز گاز کنننننننن اخه عکس نزاشتهههههههههههه منم مامیتو دوست ندارم .. ویانا جونمووو عشق استتتتتت
منا(مامان سودا)
28 مهر 91 23:39
مبارکت باشه خاله
مامان سامیار
29 مهر 91 15:55
خاله قربون مرواریدکوچولوموچولوی شما خانوم خانومابشه گازنگیری خاله جون چی؟ میخوای گاز بگیریباشه ولی اول یه بوس بده
مامان آوینا
29 مهر 91 21:26
نازی... خدا دخملتو واست نگه داره... راستش من برای تولد دخترم اکثر چیزاشو خودم درست کردم مثل ریسه های مثلثی و پاکت گیفت و ریسه عدد تولد و یه سری چیزای دیگه اما یه سری هم فایل آماده از توی نی نی سایت گرفتم که دادم بیرون برام چاپ کردن... یه سری به نی نی سایت بزن ایده های جالبی داره که می تونی ازشون استفاده کنی... یه سری رو هم خودم دارم اگه بخوای آدرستو بده برات می فرستم
سارا (مامان درسا)
29 مهر 91 23:21
مبارکههههههههههههههههههه خاله تبریک میگم وووووووووویییییییییییییی الهی بمیرم واست مامانی شوخی کردم
مامان کیاراد
30 مهر 91 10:56
سلام عزیزم شاد و سلامت باشید تمام تزیینات تم کفشدوزک رو خودم با مقواهای رنگی درست کردم کار سختی بود اما دلنشین هم بود .موفق باشی بوس
مامی مائده
1 آبان 91 22:33
مبارکه مبارککککککککککککک
سمان مامان آرشیدا
2 آبان 91 0:43
مبارکه عسلمممممممممممم حالا دیگه میتونی میمی مامیت رو گاز بگیری. سینه خیز رفتنت هم مبارک عسیسم. آفرین داری خوشگل خانم. پس کو عکساششششششششششش؟؟؟؟؟؟؟
مینا مامی پویان
2 آبان 91 1:54
مبارکه دخمله نازمونننننننننن باشه مرواریدای خوشگلششششششش ایشالله همش به راحتی در بیاد و دخترمون اذیت نشه ای مریم تنبللللللللللل چرا اپ نمیکنی؟ چار عکس نمیزاری از اون مروارید های خوشگل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما عکس میخوایمممممممممممممم
مامان تنها
2 آبان 91 4:25
وای قربونت برم جیگری مرواریدت مبارک دیگه از این به بعد گازم میگیری
عسل
3 آبان 91 12:39
مبببببببارررررررررررررررررررررکه. عکس دندونش کووو چهار دست و پا رفتنت هم مبارک باشه عزیزم


سلام عسل جونم خیلی لطف داری به وب این شیطون بلای ما سر میزنی
وووووویییییییییی مگه جرات داری به لبش دست بزنیم که عسک بگیرم از دندونش هههههههه نمیزاره که.ارزو به دل موندم دل سیررررررررر نیگا کنم دندونشوووووو
بوسسسس
باران اردیبهشت
8 آبان 91 1:50
سلام مامانی ویانا انقده خوشحال شدم وبلاگتو دیدم کلی هم هیجان زده شدم دیدم دخترت 6 ماهه شده . میدونی چند وقته ندیدمت ازت خبر ندارم . شاید حتی الان دیگه ما رو یادت نیاد . به هر حال برات یه عالمه آرزوی خوب و خوشبختی دارم بازم بهت سر میزنم دوستم . خیلی حیف شد که عکسای گل دخترت برام باز نشد
سارینا مامان آرمان
13 آبان 91 0:08
مبارککککککککککک قربون اون دندون کوشولوت
غزال مامان آرتین
13 آبان 91 23:28
ای جوووووووووووووووووونم . موش کوچولو دندون دار شد! قربون دندون نازت برم. مامان تنبل سال به دوازده ماه عکس نمیذاری ها! جیغغغغغغغغغغغغغ