ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

ویززززززززززززززز زنبورک قشنگممممممم

1393/3/18 9:32
نویسنده : مرمری
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلمون

ویانای ما اینقدر خانووووم شده اینقدر عسل شده اینقدر فهمیده و عاقل شده اونقدر شیرین زبون شده ک نگوووووووووووو

دل میبره ههههههههههههههههههههههه

خیلی قشنگ و ملوس صحبت میکنه جمله میگه همه چیو درک میکنه ی هفته ای هست متوجه شدیم موصوف و صفت و مشاف مشاف الیه رو بلده بگه مثلا کفش بابا مسواک مامان  عروسک ویانا عینک بابا و...

 

این دخملی خوشگل و خانووووووم ما شده هووی بی رقیب مامانشش آی واس باباش دلبری میکنه ای خودشو لوس میکنهههههههههه

 

عاشقققققققققق کتاب و کارت صد افرینه. ب کتاب میگه تتاب

الان مامان دودله برای از پوشک گرفتن دخملی.اخه دوبار ک ازادت گذاشتم هرچی بردمت دستشویی کاری نکردی همین که اومدی بیرون جیش کردی خخخخخخخخخخخ

چند وقت پیش رفتیم جشن اونجا صورت نی نی هارو نقاشی میکردن تو هم خیلیییییی دوست داشتی وقتی گذاشتمت جلو خانمه ک صورتتو نقاشی کنه از خجالت نیگاش نمیکردی و فقط منو نیگاه میکردی خیلی ناراحت شدم خیلیییییییی

تو فکرم ی کلاسی چیزی ثبت نامت کنم عسیسممممممممممم

عکسای تولدتو امروز میزارم مامی تنبل هنوز شمارو اتلیه نبرده

بدون من و بابایی عاشقتیممممم

به من میگی میم مامی مامان

به بابا میگی بابا         حاجی  دداششش

این صدا کردنارو از من یاد گرفتی

وقتی صدات میکنم میگی جونممم

غذا که میخوری بهم میگی می سی شکر

یعنی میخوام بخورمتتتتتتتتتتتتت

نکن قطع شد و هزاران هزار شیرین زبونی داری

خاله و دایی و همرو ب اسم کوچیک صدا میکنی به مامان جون میگی ماجوجون به بابای من میگی عباس و همرو خیلی صمیمانه صدا میکنی خخخخخخخخخخخخخخ

جدیدا عاشقققققققققق دنت شدی

راستی صندی رو هی میزاری زیر پات و روی گاز و سینک و توی یخچال هی سرک میکشی دیشب در اثر همین کارت با کله خوردی زمین

عاشق موبایل و کامی هستی ولی این روزا از یکی از چشمات اب میاد و ما متوجه شدیم داره ضعیف میشه چشمت و کمتر از این چیزا سعی میکنیم بهت بدیم ولی اخه لجبازیییییییییی

ی مدت هم هست ب شدت از تنهایی و تاریکی میترسی ک امیدوارم مقطعی باشه.موقع خواب از لوستر میترسی و وحشتزده میچسبی بهم

هزار بار بابا بغلت میکنه دست میزنی ب لوستر لامپ روشن میکنیم تا ترست بریزه.بعد میشینی کیو کیو میکنی یعنی داری لوسترو میکشی خخخخخخخخخخخخخخخخ

خیلیم به نقاشی علاقه داره .5-6 تا شکل هندسی رو یاد گرفتی. سوره کوثر رو هم اینجور میخونی:سوسر شونه اتر

خخخخخخخخخخخخ

قربون قران خوندنت بشم منننننننننننننننننن

من و بابایی عاشقتیممممممممممممممممم نفسییییییییییی نفسسسسسسسسسسسسس

بریم سراغ عکسسسسسسسسسسس

البته یه توضیح کوچیک بدم و اون اینکه عکسا هنوز توی دوربینه و الان فقط عکسایی ک توی گوشی بود رو میزارم تا بعد:

عکسا کمه ایشالا بعدا جبران میکنم

 

مامی مریم 18/3/93 ساعت 10 صبح روز یکشنبه

پسندها (1)

نظرات (2)

سمانه مامان آرشیدا
26 خرداد 93 3:50
عزیزم ماشاللا به ویانا چه جیگری شده!!! خیلی بامزه شده. عکس بذار از مامانی بدجنس. دلم براش تنگ شده خفن. سلام عسیسمممممم خوبی ارشیدا طلا خوبه مرسی گلم اره واقعا قبول درم تنبلم نصف عکسا تولدشو نذاشتم چشم میزارم بوسسسسسسسسسسسسس
مامانی امیرحسین جونی
29 تیر 93 18:48
عزیزم تولدت مبارک البته با کلی تاخیر ایشاالله 120 ساله شی چه عکسای خوشملی