ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

یه عالمه عسکککککککککک

1391/7/13 19:44
نویسنده : مرمری
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلممممممممم

که به وب دخملی ناز ما سر میزنن.شرمنده که خیلی وقته مامی تنبل شده و عسک نمیزاره الان به تلافی همه ی تنبلیا کلیییییییییییییی عسک میزارم از دخملی.بوسسسسسسسسس واس همتون و نی نی ها ی نازتون

مارک رو داشته باشین خاله هاااااااااااااااا

من راه خروج و پیدا کردم هوراااااااااااااااا

اینا موهه رو سرته؟؟؟؟؟؟؟

نمیخوام داشته باشیییییییییییی

اخ جونننننننننننننننننن ایس پککککککککک

حالا که نمیزارین ایس پک بخورم دستماللللللل میخورممممممممممم

من همیشه یه راهی پیدا میکنممممممممم هورااااااا

سلاممممممممممم

چقت خوبه میتونم غلت بزنم و همه جای خونلو از نزدیک مشاهده کنم

من زیات فلنی دوس ندالم من از اون غذاها که سل میز میخولین به من نمیدین میخواممم

ابی بهم میات خاله ها؟؟؟؟؟

صولتی چی؟(بابا که میگه فقط ابی)

دوستون دالم

این دس دسی واسه همه نی نی دوستای خوتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

soli مامان ادرینا
13 مهر 91 20:55
ای جونممممممممم دخملی بالاخره مامیت سر غیرت اومد هوراااااااا جونم به خنده ی نازت دلم چه تنگ شده بود واست از دست این مامی مریمتتتتتتت ویانا جونم مارکداریت مبارک مواظب باش دلار روت تاثیر نزاره از دست این مامیتتتتتتتتتتت مریم عکس تو تختش خیلی ناز شده خندیدههههه خاله قربونت بره صولتی یه چیز دیگستتتتتت هر چی ویانا جونم بپوشه میاداااااااااااااا.... مریم خواهر چشمام چپ شددددددد خوب این عکسارا یه برگردونه بزن خوبببببببببببببب ... همه عکسات عالی بودن کلی منو ادرینا حال اومدیمممم ویانا جون دوستم بیا خونمون با هم دس دسی کنیمممم .. مامانشششش واسم بوس بارونش کن این خوشگلمووووووووو یه چند تا مارک دیگه اضافه کن حالا شدی مامان خوبببببب
سمان مامان آرشیدا
14 مهر 91 23:48
عزیزم چه عکسایی. مامانی یه دفعه ترکوندی دیگه. خیلی ملوس شده ویانا جوجو. دس دسیش رو قربون. بیا به آرشیدا یاد بده خاله. ببوسش عسیسم رو.
مینا مامی پویان
15 مهر 91 1:31
اخخخخخخخخ جیگرتو خالههههههه چقدر ماه شدی ماشاللههههههه

مریم اونجا که توی تخت داره میخنده میخوام بخورمشااااااااااااااااا

ویانا اگر بدونه که وقتی میخنده چقدر ماه تر میشه دیگه حتما همیشه میخنده تا دل همه رو اب کنهههههههههههه

ای جونم پویان جونیم بخدا سر میزنم سخت میره تو وبش.چشممممممممم فقط گل پسرمون ناراحت نشهههه
براش اسپند دود کن حتمییییییی

رایتس مریم چرا به وب پسری من سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟

پویان میخواد باهات قهر کنه ها ولی به خاطر ویانا نیاز نازی فقط باهات اشتیه

راستی صورتی مشالله بهش خیلی میاد مثله عروسک میشه


عسل
15 مهر 91 11:25
چه مارکای نازی داری. عکسی که موهای عروسکو میکنه خیلی ناز شده ماشالله صورتی بهت خیلی میاد خاله جون


ملسی خاله جونممممممممم لطف دالی خوشحالم میای وبم سر میزنی بوسسسسسسسس
غزال مامان آرتین
15 مهر 91 18:33
یعنی نمیذاری نمیذاری یهو هزار تا عکس با هم میذاری! حالا من برای کدوم نظر بدم هااااااااااااا! الهی فدات بشم من! قربون اون خنده هات! از دست این مامان با اون مارکاش!!!!!!!!!!!! عکسا مثل همیه حرف نداشت البته مدلش قشنگ بوده ها ! چقدر اون بادی گاویه نااااااااااااااااااازه! بعدشم دخملمون خوشگله و همه رنگی بهش میاد! بعلهههه! ببوس گل دخترتو
khale zeinab
15 مهر 91 23:05
jigaresho kabab konam bokhorammmmmmmmmmmm.ajab asali shode jigar talaaaaaaaaaaaaa dellam vasash tangideeeeeeeeee dooset daram kooshooloooooooooooo
منا(مامان سودا)
17 مهر 91 11:16
ای جانم چقدر ماشالله ناز بوده نازتر شده به عبارتی بزرگتر شده وااااااای منم یه عکس از سودا گذاشتم یه عالمه بوسش کردم مشابه اینی که تو گذاشتی بعد اینکه صورتی خیلی بهش میاد بوووووووووووووووووس برای ویانا
مامان سامیار
18 مهر 91 13:57
وای خاله فدای شما عسل خانوم خوشگل خانوم دیگه ماچ محکم واجبه ویاناجونم اجازه هست؟نه؟ چرا؟؟؟؟؟؟ماچوبده خاله دلم خنک شد
راضیه مامان محیا جون
20 مهر 91 14:03
افرین به این دخمل باهوش و زرنگ ولی من نتونستم عکسهای نازت راببینم باز نشدن عکسها !وای چه بد شد!1!
سارینا مامان آرمان
26 مهر 91 0:40
سلام مریم خوبی دلم براتون تنگ شده به دخملی خوب برس ها خوب بهش غذا بده ماشالله ناز شده
حدیث
2 آبان 91 11:17
خیلی قشنگ می نویسی دوستم
نمی دونم چه طوری اومدم تو وبلاگ دخملیت ولی خوشحالم که اومدم
خدا حفظش کنه دختر نازت رو


مرسی عزیزم لطف داری خوشحالم از اشناییت.خوشحال میشم بازم بیای