ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

تُ ماهه شتم هولاااااااا

1391/3/6 23:57
نویسنده : مرمری
359 بازدید
اشتراک گذاری

من ویانا هستم

میسناسیتم خاله ها؟

ببسخید سخته حلفامو بخونیت ولی بهتل از این نمیتونم حلف بزنم

من تو ماهه شتم مامانی منو بلد دُکتُل دید شتم ٥٧٠٠  قَتدم شده ٥٩ دول سَلَم ٣٨.٥

من نمیدونم اینا یعنی سییییی ولی مامان و بابایی کلی خوشحال شُتَن

منو مامان گذاشت وسطه ُگلا و عسک ازم گِلِفت

مامانی پِتَلِ منو َتلاوُلدِه هی ازم عسک میگیله و منو خسته میتُنه

یهو تیتَم جو مامی لوگِلِفت و َلفت یه سیزی بیاله موهای منوبَلدالِه!!!

منم از َتلس َگلیه َکلدَم

بَعت مامانی خواست از ِتِلَم دَ ل بیاله لَفت و کادو پیسَم کَلت

منم نفهمیتم اخه این مامانی چی تو سَلِش میگذَلِه یه نیگاهه مظلومانه بِس کَلَتم تا دست از سَلَم بَلداله

بَعت به پاهای من گیل دات و از اونا عسک گِلِفت َاندازَسونَم گِلِفت دیت ٨.٥ سانت سدن. یعنی سی؟

خلاصه جونم بلاتون بگه نگاه مظلوم من فایته نداست و مامانی منو بُلت تو پاهام یه چیزی زدن سوززززززززز دات منم گَلیِه کَلدَم تازه مامان هی یه چیسی میزاست لو صولتم تَبَمو بِگیله

بعت هم پی پی کلتم مامانی بدجولی منو سُست!

نه دیگه اینسا سای من نیست

بایت با خَلام بِلَم فَلال کنممممم .آبِ من با مامانی تو یه جوپ نمیلِه

بلم یه راهه فلال پِیتا کنم بای بای

٢خلتات ١٣٩١(٢/٣/٩١)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا (مامان درسا)
7 خرداد 91 12:52
مبارک باشه سه ماهگی دخترکمون
احلام
7 خرداد 91 15:11
گلم چه عکسای نازی گوشواره هات مبارک بزرگ شدی ماشالله عسل خانممم
عسل
7 خرداد 91 15:11
خوش صحبته ویانا جون سه ماهگیت مبارک گلم
مامان ملیسا
7 خرداد 91 16:54
مبارک باشه عزیزم
الهه مامان رادین
7 خرداد 91 17:30
چه دختر نانازی ایشالا همیشه سلامت باشی خاله جون
غزال
7 خرداد 91 18:32
ای جوووووووووووونم یعنی حال کردم ها! عزیز دلم چقدر تپلی مپلی شده ها!!! شکم قلمبه شو ببین! خیلی ناز نوشته بودی جدا کلی خندیدم. چقدر هم خر داری خاله!!!!!! خاله غرالتم عاشق عروسک خره هههههههه بووووووووس از لپای تپلی و نازت
خاله جون
7 خرداد 91 19:18
ااااااااااااااااااااااخی چقدر خشملی خاله مامانی اینقدر دخملی رو اذیت نکن
عسل
8 خرداد 91 9:56
به به سه ماهه شده ویانا جون مبارکه
soli مامان ادرینا
8 خرداد 91 20:11
فدای حرف زدن ویانا بشم یعنی الان سه ماهه شدهههههههههههههه مطمئنی ؟؟ مریم اون مدل عکس که از ویانا گرفتی منم از مهرتا یاد گرفته بودم ازش گرفتم خیلی ملوس میشن .. بخورم این نگاه نازشوو با اون خلای خوشگلشششش هزار تا بوس ویانای نازم به خدت بچلونشششش فداش شم
مروا مامی پویان
11 خرداد 91 18:40
وای به قربونه این دخمله ناززززززززززززززز بچمونو خیلی خوشگل شستیااااااااااااا فکر کنم ویانا 2 ماه شده مریم نه؟؟؟
سمان مامان آرشیدا
12 خرداد 91 13:13
وای خدا چه ناز و تپلی شده مریم جون.
2 ماهگیش مبارک. ایشاللا تولد 100 سالگیش.
واکسن زدی اذیت نشد؟


مرسی عزیزم چرا یه کم تب کرد ولی میگن 4ماهگی بدترهههههههه وووووویییییییییی دارم میلرزمممممممم
مامان تنها
12 خرداد 91 19:15
واي قربونت برم ويانا جونم عزيزم 2 ماهگيت مبارك قربون اين حرف زدنت برم خوشگل خانوم