ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

چهل روزگی و گوشواره دار شدن ویانا

1391/2/15 22:46
نویسنده : مرمری
869 بازدید
اشتراک گذاری

عسل ناز مامان چهل روزه شدددددددد هوراااااااااا.در تاریخ ٣اردیبهشت ٩١

فدات بشم گل نازممممممم تو عشق مامان و بابا هستییییییی

روزا چه زود گذشت و تو چهل روزه شدی ایشالا زود تر بزرگ شی و مامان رو صدا کنی با اون صدای خوشگلت هانیییییییی

مامان جون اومد و بردت حمومممممم عسلللللللل بودی عسل ترررررر شدی اومدی بیرونننن

کلی هم خوش تیپ شدی عکساتو در آخر میزارم قند عسل

دو روز بعد از روز چهل هم بردیمت دکتر واس سوراخ کردن گوشت طلای من

نگران بودم درد بکشی .من و مامان جون بودیم و قرار بود بابایی هم برسه

بردیمت پیش دکتر و اونا جای سوراخ رو علامت زدن.از دکتر پرسیدم دردش میاد گفت ارهههه دلم سوخت دکتر گفت میخوای برو بیرون ولی نرفتم

دکتر گوش چپتو که سوراخ کرد گریت بلند شد مامی به فدای اون گریتتتتتتتتت.دکتر سریع گوش دومت رو هم سوراخ کرد و من و مامان جون اومدیم تو سالن نشستیم.بابایی هنوز نرسیده بود.من رفتم الکی بخرم واس گوشت برگشتم مامان گفت کلی با نازززززززززز گریه کردی و اونجور که من ضعف میکنم لبتو برچیدی و گریه کردم فدای تو بشم مننننننننن

بعد هم بابا اومد و کلی تورو بوسید

تو شیرینی زندگی ما هستی یادت نره

داری کم کم مشهدی ویانا میشی هههههههههههههه

داریم میبریمت زیارت امام رضا.دوست داشتیم اولین سفرت زیارت امام رضا باشه

اونجا بد خوابی نکنی مثه دیشبااااااااااا.بزار به زیارتمون برسیم جیگرکم.دیشب فقط ٢ساعت خوابیدی و از ٤ صبح تا ١١ بیدار بودی

دوست داریم هر جور بخوابیییییییییی بوسسسسسسس

عکس بالا هم مدل خوابیدن بابایی هست که تو هم اونجور می خوابی.قول داده بودم عکسشو بزارم نازنینم

این هم تو نگین و آیدا

این هم گوشای خوشمل خوردنی توووووووو که گوشواره دار شدهههه

مامی به فدای نگاهتتتتتتتتتتتت

اینجور نیگام نکن .میرم ولی زود باز برمیگردم .یه عالمه بوسسسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله جون
15 اردیبهشت 91 23:53
سلام گلم عزیزم چهل روزگیت و گوشواره هات مبارک باشه
عسل
16 اردیبهشت 91 10:48
گوشوارشو الهی چه نازه چقد میاد بهت دخملی


مرسی عزیزم لطف داری
عسل
16 اردیبهشت 91 10:49
یادم رفت بگم سفر بی خطر انشالله خوش بگذره
سمانه
17 اردیبهشت 91 14:18
سلام عزیزم. این ویاناکوچولو هر روز نازتر میشه. چه تپلی شده ماشاللا. خوش به حالت منم دلم میخاد آرشیدا رو ببرم مشهد در اولین فرصت. بهت خوش بگذره. امیدوارم دختر خوبی باشه و همش بخوابه.
سارا (مامان درسا)
17 اردیبهشت 91 15:31
ای جونم مبارک باشه گوشواره هاش خواهر ما رو هم دعا کنی یادت نره هاااااااااا
غزال
19 اردیبهشت 91 10:10
ای جووووووووووووونم گوشواره هاشو!!!! عزیز دلم چقدر جیگری تو. بوس واسه دخمل ناز
مامان ملیسا
21 اردیبهشت 91 10:39
خانمی شده ماشالله جیگری چقد شما
مامان تنها
22 اردیبهشت 91 18:23
ويانا جونم چهل روزگيت مبارك عزيزم گوشواره هاتم مبارك عسل خانوم
مامان تنها
22 اردیبهشت 91 18:25
عشق را از فاطمه آموختم چشم بر دست كبودش دوختم دست او مشكل گشاي عالم است روي او جاي لبان خاتم است دست او صدها گره وا ميكند دست او والله غوغا ميكند پيشاپيش ولادت حضرت زهرا (س) روز مادر و روز زن بر شما عزيزم مبارك باد.
ahlam
22 اردیبهشت 91 23:01
روز مادر مبارك صد بهار برابري به كوثر نكنند وان باده ي آتشين به ساغر نكنند عشاق جهان اگر برايند به هم در عشق برابري به مادر نكنند....