ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

یه ماهگی دردونه من

1391/2/9 21:50
نویسنده : مرمری
327 بازدید
اشتراک گذاری

یه ماهگیت مبارک ویانای نازنین مامان و بابا

ایشالا ١٠٠ ساله شی جگر گوشه ی من

اینم چندتا عکس از یه ماهگی قند عسل ما

عزیز دلمیییییییییییییییییی

 

دیشب به پهلو خوابوندمت بعد که بیدار شدم دیدم برگشتی به شکمتتتت خیلی ناراحت شدم و نگران.خدارو شکر که اتفاق بدی نیفتاد دیگه بیشتر مواظبتم عشق من

 

یه عالمه بوس واسه اون لپای ناز و شیرین تر از قندتتتتتتتتتتتت

 

اینم ان یکادتو هست مامانی

در پناه حق همیشه ی ایام سلامت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تنها
9 اردیبهشت 91 5:00
ویانای عزیزم 1 ماهگیت مبارک دخمل طلا
مامان ملیسا
9 اردیبهشت 91 10:22
یک ماهگی دختر گلی مبارک
عسل
9 اردیبهشت 91 17:13
ویانا جون یک ماهگیت مبارک
مامان تربچه نقلی
9 اردیبهشت 91 23:59
انشالله جشن 120 سالگیتو بگیری خاله جون
soli
10 اردیبهشت 91 17:16
ای جونم بخورم گیره موشووووو .. یک ماهگی دخملی مبارک .. ماشالله بزرگ شده خانم طلا مریمی خواهر ای عکسای ویانا رو راسته کن بزار تو وبلاگ خواهزرر .. ببوس ویانا جونو ..
سارا (مامان درسا)
10 اردیبهشت 91 20:44
وییییییییییییییییییی مبارک باشه ایشالا 200 ساله بشه این گل دختر قرتی خانم رو ببین .مریم جون واسه اینکه برنگرده از جلو و عقب پتو رو محکم چفت کن منم واسه درسا همین کار رو میکنم آخه بدش میاد یه وری بخوابه راستی اون گردنبد توپی ویانا درسا هم داره طلای زردش رو مادر شوشو واسه تولدش داده بوسسسسس
احلام مامان آرمان
12 اردیبهشت 91 0:35
سلام مریم جون یک ماهگی دخملی مبارک براش کیک گرفتی یا نهههههههههه؟
مروا مامان پویان
13 اردیبهشت 91 21:17
مریم جونم 1 ماهگی ویانای ناز نازی مبارکککککککککک مریم جون عکس ها رو چپه کن خواهر چشم درد گرفتیمممممممممممم
سپیده
15 اردیبهشت 91 21:26
اره خانمی. باید بیشتر مواظب باشی.