ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

شیرین من

1391/2/5 15:44
نویسنده : مرمری
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناناز مامان

الان که دارم واست مینویسم تو لالا کردی و تو یه خواب ناز رفتی.اینقدر خوشگل خوابیدی که دوست دارم هی بیام ببوسمت ههههه

ولی بد خوابت میکنم اگر اینکارو کنم

مامی فدای دختر نازش بشه نمیدونی چه عسلی شدی چه شیطونی هستی

خوابیدنت که ٢مدله .یکی کپی خوابیدن بابایی یکی کپی خوابیدن مامان جون

دستاتو بالا سرت میبری این میشه شبیه بابایی

یکی از دستاتو میبری زیر سرتو یکی رو کنار سرت این میشه مامان جون

بعد عکساشو میزارم قند عسل

دوروز رفتیم خونه مامان جون.شب تا صبح نذاشتی من و مامانی بخوابیم اخه خیلی درد و دل پیچه داشتی صبح با زندایی نسیم بردیمت دکتر و دکتر دارو داد .خدارو شکر بهتر شدی.الانم که دارم مینویسم درد داری و هی میام شکمتو مالش میدم

دیروز بعد از دکتر بردیمت چک اپ ماهیانه.ماشالا وزنت شده بود ٤٣٥٠ قدت ٥٢ و دور سرت ٣٦.٨ اینقدر خوشحال شدمممممم ماشالاااااااااااا ایشالا همینجور خوب رشد کنی

تو شیرین ترین حادثه ی زندگی منی

این روزا باهوش بازی در میاری و داری بغلی میشی هی به بهونه ی اینکه شیر میخوای  کاری میکنی بغلت کنم بعدش ولی میشینی همه جارو نیگا میکنی و شیر نمیخوری

الانم ازدرد به خودت میپیچیدی بغلت کردم و رو شکم خوابوندمت فداتتتتتتتت

چندروز هم بود پی پی نمیکردی کلی من و مامانی نگرانت بودیم خدارو شکر بهتر شدی

شیرین کاریات زیاده و من کمتر وقت میکنم بیام وبلاگت و بنویسم واست.دوست دارم بزرگ شدی همه شیرین کاریاتو نوشته باشم و بخونی

خیلی دوست دارم.هر روز هم بیشتر شبیه بابایی داری میشی فدای چشای عسلیت

 

بوسسسسسسسسس

٥/٢/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ترنم
5 اردیبهشت 91 16:59
عزیزم دخملت خیلی نازززززززززززززز ماشالااااااا ایشالا همیشه سالم و خندون باشه....بوس واسه اون چشای نازش
مامان ملیسا
5 اردیبهشت 91 17:51
ایشالله دیگه دل درد نشه دختر نازتون
soli
5 اردیبهشت 91 18:20
جیگر ویانا جونو برم که یک ماهه شده ماشالله .... مریم من نمیدونم این دخترا چرا شبیه باباهاشون شدننننننن ههه ادرینا هم روز به روز شبیه باباش میشه
عسل
7 اردیبهشت 91 10:44
کم کم شیطونتر میشه خندون باشی همیشه
سارا (مامان درسا)
7 اردیبهشت 91 12:04
هورااااااااااااا خشمل ما یک ماهه شد بسلامتی از طرف من به سولی بگو همه دخترا اینجورین درسا هم البته نصف نصف به من و باباش رفته . ایشالا سالم باشن. بوسسسس