ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

37 هفتگی ویانای ما

1390/12/21 22:55
نویسنده : مرمری
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قند عسل

دخمل طلا

 

فدای اون قدم کوشولوی پر برکتت بشم مننننننننننن که از وقتی اومدی تو شکمم کلی اتفاقای خوب خوب افتاده الهی مامان دورت بگرده ماشالاااااااااا به پاقدمتتتتتتت بوسسسسسسسسسس کردنشون لذت بخشهههههه

امشب خیلی دلم میخواست برم بیرون بابا منو نبرددددد گریههههههه

گفت واس ویانا بده.گفتم من دلم تو خونه میگیره.البته دیشب که رفتیم واسه خرید هفت سین زودی اذیت شدم.خلاصه بابا ساعت ١٠ پوشید و رفت استخر  و منو تنها گذاشت

منم شام خوردم اومدم پای نت که دیدم بابا کلید انداخت اومد توووووووووووووومتفکرشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

گفت استخر به خاطر گرد و خاک تعطیل شده ههههههههههههخنده

خلاصه خدا هوامو داشت هههههههههه

از دیشب دیگه نشستم پای هفت سین سه نفرمون دخمل طلاااااااااای ما.و امشب تقریبا کاراش تمومه یه ریزه کاریاش مونده

آآآآآآآآآآخخخخخخخخخ جون هفت سین سه نفرهههههه

 

راستی دارم واست یه لحاف تشک میدوزم اسم تورو روش دراوردم ایشالا خوشگل شه

 

باید دیگه کم کم لباساتو اماده کنم واس دنیا اومدنتو بزارم تو ساکت.نینی خاله سولی هم دنیا اومد گلم.یه دخمل نازو دوست داشتنیبغلحسودیت نشه هاااااااااااا ههههه

 

بابا داره غر میزنه میگه بیا پیشم هههههه انگار نه انگار استخرش دودر شده هههه

فردا نوبت سونو دارم باید برم ببینم دخملم چند کیلو شدهههههههه

این روزا خواب ندارم یا اسید معدم یا بی خوابی یا درد .دیگه پهلو به پهلو شدنم واسم سخت شده ولی فدای سرت به موقع دنیا بیایاااااا

 

دوست دارم

تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)