ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

درد شکم مامان و ترس از زایمان زودرس

1390/11/14 16:49
نویسنده : مرمری
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز ما

 

خوبی قند عسلم؟

نمیدونی امروز چه تکونایی نازیییییییییی میخوردیییییی

خیلی سعی کردم از تکونات فیلم بگیرم تا بعده ها ببینی ولی نذاشتی کههههه

تا فیلم میگرفتم اروم میشدی ههههه

ولی با تکونات شکممو تکون میدادی حسابیییییییی یه ور شکممو خالی میکردی و یه ور رو پرررررر

 

فدات که سفتی بدنت که میاد زیر دستم دلم ضعفففففففف میره واس دیدنتتتتتت و بوسیدنتتتتتت

 

عزیز دل مامانییییییییی

دیشب بالای شکمم مامان مریم درد میکرد خیلییییی

نگران شدیم با بابا ساعت ١٢ رفتیم بیمارستان چکاپ شدمو گفتن که مشکلی نیست صدای قلب نانازتم گذاشتن توپ توپ  توپ توپ میزدددددد فدای قلبت عسللللللللللللللل

 

تورو بخدا به موقع بیا تو بغلم ویانای من .زود نیایایییییییییییییی

دوست دارم سالم بیای بغل من و بابا

 

ما دوست داریم و بی صبرانه منتظر اومدنتیم

ماچچچچچچچچچچچچچچ رو دو تا لپتتتتتتتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)