ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

ای لاو پاپا

1391/10/5 20:32
نویسنده : مرمری
349 بازدید
اشتراک گذاری

ای شکر طلای مامیییییییییی

مامی قربونت بره که نفس کشیدن بدون تو بی معنی شده برامممممم

من و بابایی هر روز عاشق تر و عاشق تر میشیم بسسسسسس  که شیرین شدییییییی به قول نگین شیرین طلایی توووووووو

قربون اون مام مااااا م م مامامم م ما با ما باب بابا گفتنت بشم من الهیییییییی

دل میبری با ماما بابا گفتنت جیگر طلامممممم

تو خونه فقط شکرپاره صدات میکنممممممممم زندگیممممممم

شیطون شدی در حد جام جهانی اتیش پاره ای واس خودتتتتت همه چی و همه جارو بهم میریزی تو سیم ثانیه و خلاصصصصصصص

عاشقققققق اینی ک ازت عکس بگیرممممم وقتی از سر کار یا بیرون میام میخوای پرواز کنی بیای تو بغلمممممم

ماشالاااااااااا غذا که نقطه ضعفتهههههه هر جا غذا باشه تو هستی ای جونممممممممم واس همین جات تو اشپزخونستتتتتتت

چند روز بود حالت خوب نبود و بی قراری میکردی نفهمیدم چت بود ولی شاید واسه دندونای درنیمدت بوده فدات بشم الهیییییییی

اینم عسکای دردونه ماااااااااااااا

من عاشقققققققققق این دوتا عکسم.خمار از خواب بیدار شده بودی

ویانا با مقنعه

ویانا اندر مهمونی با اتیش سوزوندنشششششش

ویانا  اندر اشپزخونه هااااااااااااااااااا

خونه مامان بزرگ

اینجا هم عسلکم رو بردیم آزمایش خون بده ای جونم دستای ناز دخملکم که کلی گریه کردی و خانومه بلد نبود درست ازت خون بگیره و کلی سوزن رو توی دستای نازت عقب جلو گرفت مامی به فدای اشکایی که ریختی نفسسسسسسسس

دیگه کجا مونده که نرفتم؟؟؟؟؟؟؟اهانننننننن کلید خونههههههه

ویانا وماهیییییییییی

ویانا بعد از حموم

بس که از این پله واسه رفتن به اشپزخونه بالا پایین شدی و توی برگشتن هی افتادی ما بالش گذاشتیم و واست پله درست کردیم جیگرررررررررررممممممم

ویانا و خوردن مشتاقانه کاغذ

ویانا با دامنی که مامی واسش بافته.کلاه و ژیله ست هم واسم بافته مامیییییی.پس چی فک کلدینننننننن

ویانا و اسباب بازیای کنترلیش از کنترل تی وی و کولر بگیرو ...

 

ملسی که به وبلاگم سل میزنین

5دی 1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

yase
5 دی 91 20:19
سلام وب باحالی دارید بیاین وبم نظر بدید
roxy
5 دی 91 20:20
سلام وب باحالی دارید بیاین وبم نظر بدید
غزال مامان آرتین
5 دی 91 21:32
الهی من قربون اون قنبلت بشم عسل! چقدر تو جیگر و با نمکی آخه! چه مامان با سلیقه ای داری تو! شیرین بلا. بوووووووووووس
مینا مامی پویان
6 دی 91 2:10
جیگر طلاااااا چه خوردنی شده مشااللهههههههه با اون دامنش دلم ضعف رفت مریم براشششششش عاشقه اینم دخملا دامن کوتاه بپوشن هی تند تند ازش عسک بزار ما دلمون غش بره ببوسش و اسپند یادت نره افرین مامان هنرمند خوش به حال وی وی با این مامان هنرمند ما که از این هنرها نداریم در کنیم چه کینم پس؟؟؟؟؟؟ هر موقعه این دامنو پوشید یاد من بیفت و یه ماچ کنده اش بکن
soli مامان ادرینا
6 دی 91 13:00
شیریننن خانممممممم موش بخوره اون لباتووو .. الهی قربون خماری بودنتتتتتتتتت خدا نکشتت مریم بچه رو مقنعه سر کردی هههههههههههه بابا هنر بابا سلیقه بابا بافندهههههههه افلین افلین خوشم اومد وی وی جونم خیلی دامنت بهت میاد با قمبلتتتتتت دل مامانی پسر دارو اب کردی فدات شم .. بوسسسسسسسسسس واسه جیگر خودم که از نزدیک بگیرم بچلونمتتتتتتتتتتتتت
مامان سامیار
7 دی 91 23:46
وای خداجون من که غش کردم خاله قربون شما خانوم زیبا مامانی هردفعه باکلی عکس دلمونوآب میکنه دستش دردنکنه میبوسمت فرشته کوچولو
عسل
9 دی 91 9:47
خاله قربونت که نازتر شدی دست مامان درد نکنه بخاطر عکسای شما که گذاشتن برامون
مامان تنها
12 دی 91 15:52
وای یییی یییییییی چقد عکس قربون این دخمل شیطون برم من با اون شلوارای بامزت واون دامن کوتاه خوشملت دست مامانی درد نکنه


ملسی خاله جون مهربونممممممممممممممم من کلی خوشحال میشم به وبم سر میزنی خاله مهربونممممممممم از خدا بهترینارو واست میخوام خاله اییییییییی
بوسسسسسسسسسسس
خاله زینب
19 دی 91 19:29
عسیسسسسسسسسسسسممم.الهی فدات شم عسل طلای خالههههههه دلم واست(0) شده
مامان تنها
29 دی 91 23:11
http://fereshteh_koochooloo.niniweblog.com/ این آدرس وبلاگ جدیدمه واسه ویانای عزیزم
منا مامان سودا
5 بهمن 91 0:53
اي جووووووووووونم خاله فداش جيگرشو بخورم چقدر ماشالله بزرگ شده اين دخمل ما ساق شلواري هاي مامي و پاپاشو ببين دامنشم چقدر نازه دست مامان جون درد نكنه