ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

ه مثله هشت ماهگی

1391/9/17 22:07
نویسنده : مرمری
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم

گوگولی من هشت ماهش پر شدو اوایل نه ماهههههههر روزم شیرینیش مضاعف میشه دللللللللللللللل میبرههههههههههههه هوار هوارررررررررررررررر

از سر کار که میام یه شور و حال و شوقی نشون میده یه دست و پایی میزنه واس اومدن بغلم که انگاری وقتی از کار بر میگردم پروازززززززززز میکنم که برسم به عشققققققققمممممممممم

مامی منو دایی حسین و دختر خاله نگینشو خیلیییییییییییییییییی میدوستهههههههههههههه

بلا شده اتیش پاره شده و هی فرت و فورت سرش میخوره اینور و اونرو گریهههههههههههه و کلیییییییییییییی باید ناز دردونمونو بکشیم تا اروم شههههههههههه

عاشقققققققققق غذا ست و تو این مورد با هیشکی شوخی ندارههههههههههه هر چی خوردنی میخوریم باید اونم بخورهههههههههه ماشالاااااااااااااااااا به این گل دخمل

منم کم کم دارم کارای تولد تک دخملمو میکنم تا تولدش به خوبی برگزار شه

دیگه اینکه همش زیر میز کامی میره عاشقققققققققق اونجاست نمیدونم اونجا چی داره؟؟؟؟؟خیال باطل

دیگه اینکه لپاش شده خود خود عسلللللللللللللللل

خونرو بهم میریزه جاهایی میره که عقل جن بینوا هم نمیرسه بهش

امروزم دیدم پوست سیر خورده!!!!!!!!

بدجور هم مامانی هستشششششش البته باباش رو هم خیلی یدوسته.خدا نکنه لباس بیرون تنم ببینه بیچارم میکنهههههههههه

اینم چند تا عکس از شیرین طلا(به قول نگین)

اون بالا مامی ذوق کرده که کلاهی که دوماهگیم خرید الان قد سرم شده١

اینجا هم اینقد شیطون شدم که مامی میترسه منو بزاره تو تخت و پرت شم بیرونساکت

اینجا هم با دایی کوچیکه دالیم سوالی میکنیم ههههههههههههه

اون بالا هم گوشه ای از شیطنتای من خونه ی خاله هستش

این هم مراحل صاحاب لب تاب شدن وروجک ما:

ساعت 10.20 شب جمعه. 17/9/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

soli مامان ادرینا
18 آذر 91 10:17
ای جونممممم دلم حال اومد این طلای خاله رو دیدممممممممممممممممممممممممم چه بلایی شدی شیرین بلا ... قلبون اون قمبلت کجا میری اونجااااا هر روز داری خردنی تر میشی عزیزم قلبون نگاهتتتتتتتتتتتتت ماشالله به دخملی .. عاشقتم شیرین عسل ... مامانی کشتمت اگه واسم بوس بارونش نکنییییییی
سارا (مامان درسا)
18 آذر 91 13:31
ماشالا به جونت خاله وای مامانی سخت نیست میری سرکار من دلم نمیاد یه دقیقه ازش جدا بشم ببوسش گل منو
منا(مامن سودا)
21 آذر 91 0:33
اي جااااااااااااااااانم ماشالله به دختره شيطونمون ههههههههههههه خيلي باحاله اون عكست كه داري خرابكاري ميكني
سمان مامان آرشیدا
21 آذر 91 18:56
آخی ویانای عزیزم. خوشگل منی تو شیطون بلای خوردنی بوس بوسش کن مامانییییی
مامان سامیار
24 آذر 91 18:36
وای خدا جون من که غش کردم خاله نمیگی میکشی منو لااقل بیا یه بوس بده هزارماشالا گلم بوس بوس
عسل
25 آذر 91 14:23
نوش جونش روز به روز شیرین تر میشه. حسابی بوسش کنی مامانی
پرهام کوچولو
4 دی 91 9:01
ای جوووووووون دخملی مهندس کامپیوتر هم هست
ترنم
4 دی 91 22:28
عزیزم فدای شیطنتات............مریم جون هزار ماشالا هر روز نازتر از دیروز

ببوسش


مرسی عزیزم لطف دارییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسس