ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

خانواده ی سه نفره ی ما

1391/6/10 18:29
نویسنده : مرمری
433 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامی امروز 5ماه و ده روزته فدات بشم دلیل زنده بودنمیییی

قربون بوی تنت که جونم واسش در میرهههههه خیلی شیطون وبلا شدی و مامی رو هی اذیت میکنی دیگه پستونکم نمیگیری و من بیشتر و بیشتر نگران سر کار رفتنم شدم پس تو رو چیکار کنم؟؟؟ نه شیشه نه پستونکککککککگریه

همش میخوای بشینی و بایستی دیگه هر چی رو بخوای تلاش میکنی و خودتو بهش میرسونی البته فاصله ی کم رو هااااا. دیگه مثه قبلن با پستونک و پوشودن چشمات نمیخوابی و دیگه قلقت رو نمیدونممممم گریههههههه

راحت میتونی غلت بزنی ولی کمتر غلت میزنی و سروصدا میکنی که مامی یا بابا بیاد و از حالت دمر برت گردونن تنبللللللل. چند روز پیش دیدم ارومی و غرغر نمیکنی نیگات که کردم دیدم داری لباستو میکشی پایین از روی سینت تا بتونی راحت عکس روشو ببینی کلییییی حال کردم و خندیدم مامی به فداتتتتتتت

خیلی عسلی و عسل تر داری میشیییییییی من عاشقتممممم

چقدر از خدا ممنونم که تو وروجکو بهمون داد و خانواده ی دونفرمون و سه نفره کرددددد اینم خانواده سه نفره ی ما:

و این هم ویانای من در 5ماه و 10روزگی داغ داغه:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سامیار
10 شهریور 91 22:42
آخ که من بخورم این دخترطلاروولی چه جوری راهم دورهاشکال نداره درعوض ازراه دورماچ گنده که میشه کردآخی ایشالا درکنارهم خوشبخت باشین
مامان نوژاجونی
11 شهریور 91 0:22
ایشاله همیشه درکنارهم خوش وخرم باشید
عسل
12 شهریور 91 16:12
کنار هم خوشبخت باشین ایشالله همیشه
غزال
15 شهریور 91 21:24
واییییییییییی چه مامان با سلیقه اییییییی! خیلی خیلی عکسای نازی گذاشتی. خوشم اوووووووووووووومد. قربون دخملیت هم بشم چقدر بزرگ شده ها! راستی بهش نمیاد جیغ جیغو باشه!!!!!! فدای اون لب کوشولوش. بوووووووووس
سارا (مامان درسا)
18 شهریور 91 8:49
چه مامان خوش ذوق و سلیقه ای خیلی باحال بود خانمی ماشالا به جونت خاله ولی درسا هم میره روی شکم و شروع میکنه به جیغ زدن هنوز هم همینطوره تا یکی بیاد و بلندش کنه!
سمانه مامان آرشیدا
19 شهریور 91 2:06
عزیزم چه عکسای خوشگلی. آفرین به مامان با سلیقه. ببوس جیجرم رووووووووووو
soli مامان ادرینا
19 شهریور 91 2:40
ماشالله به دخملی ناز منننننننن که خیلی دوسش دارم خاله جون ... قلبون جیغ زدنتتتتتتت مریمی ایشالله این خونواده 3نفره بشه 4نفره زودی زودددددددددد وی وی جیگر منووو بماچشششش حسابی
مامی سمیرا
19 شهریور 91 17:40
عزیزم ایشاللا 100سال که نه 120 سال همینجوری خوش و خرم و شاد و بانشاط در کنار هم باشید
خاله ی بهراد کوچولو
20 شهریور 91 19:10
چه نی نی نازی....خوش حال میشم به وبلاگ نی نی ما هم سری بزنین نظر یادتون نره ها
راضیه ممامان محیا جون
13 مهر 91 20:36
ماشالا به گل دخملی ایشالا همیشه شاد و موفق باشید به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم بوس بوس بوووووسسسسسسسس