ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

مموش خونه ی ما

1391/5/20 20:05
نویسنده : مرمری
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم که لطف دارن و به وب ویانای من سر میزنن

قبل از هر چیز از همتون ممنونم

ویانای من 4ماه و 20 روزشه و کارایی میکنه که دوست دارم بخورمششششش قورتش بدممممم

واس خوردن میوه که سر و دست میشکنه و خدا نکنه میوه بگیرم دم دهنش دستمو محکمممممممممم میگیره که نبرم و ملچ ملوچی میکنههههههه و وقتی میورو ازش میگیرم گریههههههه راه میندازه

پاهاشو مخصوصا مچ پاشو میگیره و در تلاشه ببره دهنش و نوش جونش کنه

عاشق جیغغغغغ کشیدن شده و کلیییییییییی با ذوقققققق جیغ میکشههههه

شب ها که میخوابه یه سمته و صبح ها که بیدار میشه یه سمت دیگه!180درجه می چرخه گاهی هم 360درجه ههههههه

تی وی رو خوب نیگاه میکنه و همه چی رو حتی دست من و پتو و بالش و صفحه منچ و ... میکنه دهنش

همیشه هم موهامو محکم میگیره و میکشه و من کچل رو کچل تر میکنه

خیلی شیطون شده حسابی به من وابسته شده و بغل همه غریبگی میکنه و گریهههههههههه

منتظره یه چیز بگم تا ریسه بره از خنده یه آهنگ انگلیسی هم هست که دوسش داره و وسط گریه با شنیدنش اروم میشه

دیگه اینکه وقتی خوابش بیاد و پستونک دم دستش نباشه یه دایناسور داره که دوسش داره دمشو میکنه دهنشو جای پستونک میمکدش و من وقتی میبینم قربون صدقش میرم

دیگه اینکه موقع خواب حتما باید چشماشو بپوشونم و دستمو محکم بگیرههه پتوشو مرتب میگیره و میکشه و بدنش سرد میشه و من باید مرتب پتوشو صاف کنم

تا دمر میزارمش هم غلت می زنه و یکی دوباری هم با این غلت هاش سرش خورده به میله ی تختش ای مامی به فدای سرتتتتتت

اب دهنش هم بیشتر از پیش روونههههههه

دخمل من خیلی ناناز تشریف داره و زودی بغض میکنه و گریههههه با صدای عطسه یا سرفه یا حتی خش خش نایلکس!

اینم مموش خونه ی ما:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عسل
20 مرداد 91 20:16
چه مموش ناز و آرومی دارین
soli مامان ادرینا
21 مرداد 91 1:48
به به مموش خانم چه بادیهایی دارهههههههه مبارکت باشه عدیدمممممم خیلی خواستنی شدی بلا خانم اخخخ با خنده نازت خیلی دوست دارم فرشته کوچولو همیشه بخند جیغ بنفشششش نکن باشه عدیدم اسپند یادت نره مرمر جونی
مامان سامیار
21 مرداد 91 13:28
ای جون خاله قربون کارای بامزه شما بشه بیا بغلم که یه بوس محکم بکنم شمارو اون گل سرپاپیونیت خیلی قشنگه خاله هزارماشالا ماه شدی
سمان مامان آرشیدا
22 مرداد 91 12:38
عزیزم بخورم ویانا تپلی رو. خیلی بلا شدی خوشگلم. چقدر با مزه شدن این جوجوها. همش میخوان قل بخورن و پاهاشون هواست. ببوس جیگر طلا رو مریم جون.
مامان تنها
23 مرداد 91 18:07
جینگول خانوم مامانی جون چقدر چهره ی ویانا نسبت به قبل تغییر کرده تپل مپلیه من
سمان مامان آرشیدا
31 مرداد 91 13:54
مریم جون نمیخای آپ کنی وبلاگ رو؟؟!!!!
من منتظر عکسای جدید ویانا جیگول هستم.
دلم براش تنگ شده.


چشم خانم گل در اولین فرصت اپ می کنم سفر بودم.بوووس
مینا مامی پویان
2 شهریور 91 1:58
واییییییییی ماشالله به این دخمل قرتییییییییی چه گل سر نازیییییییییی چقدر هم لباساش بهش کیاد مثله یه تیکه ماه شدههههههههه البته ماه بود ماهتر شده خوشگل خانم