ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

مامی تنبل

1391/3/26 16:02
نویسنده : مرمری
327 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز مامی سلام

امروز شنبه ٢٥خرداد ٩١ هست و تو اول تیر ٣ماهه میشی ای جانممممممممممم

چه زود داره روزا میگذره وتو بزرگ میشی عزیز دل مامی

من این روزا خیلی گیر کارای پایان نامه هستم و نمیرسم وب تورو اپ کنم ایشالا بعدا از خجالتت در میام بوسسس

کلی عکس ازت انداختم ولی چه کنه مامی که وقت کم میاره

روزای سختی رو گذروندم خیلی سخت.روزایی که فقط وقت میکردم ١وعده غذا بخورم و تو شبا همش بیدار بودی و من کلی اذین میشدم

ولی بالاخره تونستی از مامانت یه جغد بسازی ههههههههه

١٢ خرداد تو اتاق پای پایان نامم بودم که بابا داشت باهات بازی میکرد و یه دفعه صدای زیبایی قهقه ات بلند شددددددد وایییییییییییی چقدر شیرین بوددددددددد صدای خندیدنت عجیبه مثه صدای عروسکه

من فدای صداتتتتتتت خلاصه پریدم دوربین ور اوردم ولی به اخراش رسیدم

از ٢٠ خردا به اینور میبینم که شیشه شیرتو میخوای نگه داری میبینم انگشتمو میگیری رواندازتو میگیری و میکشی رو صورتت و میکنی دهنت فداتتتتتتتتتتتت

به اویز بالای تختت واکنش نشون میدی و نیگا نیگاشون می کنی و می خندی ای جانم خنده های شیرینت بی دندون مامانیییییییییی

من و بابایی رو که دیگه حسابی می شناسی و غریبه که میبینی بغض میکنی اونم چه بغض شیرینییییییی

صبح ها هم که بیدار میشی منتظری یه چیز بگم و ریسه بری از خنده این روزا خییل دوست داری باهات حرف بزنیم تو هم اماده ی خندیدنی مامی به فداتتتتتتتت

 

مچ دست خوردنتم که عاشقشمممممم با اون دستای تپلیتتتتتت

شیشرم که سخت میگیری وایییییییی به حال مننننننننن

همه عاشقه بغض کردنت شدن خیلی ناناز بغض میکنی شیرین عسلممممممممم

از دیروز غصه دارم غصه ی ٦ماهه شدنت و سر کار رفتن من که مجبورم بزارمت مهد.دلم نمیاد دلم کبابهههههههههههه

 

راستی گردن و کمر هم میگیری البته زودی هم خسته میشی و سرتو ول میکین می خوره تو صورت من بینوا ههههههههه

خیلی دوست داریم من و بابایی

بابا که بی صبرانه منتظر بزرگ شی و وقتی میخواد بره سر کار پشت سرش گریه کنی ههههههههه

 

بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمان مامان آرشیدا
27 خرداد 91 2:51
ای جانم ویانا چه بلایی شده. ایشاللا کارات تموم بشه و به وبلاگ هم برسی و عکسای ویانا جوجو رو بذاری ببینیم. دلم براش تنگ شده. ببینم چه شکلی شده. ببوسشششششششش
سارا (مامان درسا)
27 خرداد 91 15:45
ای جونم خسته نباشی مامان فعال خودمون عزیزم ایشالا همیشه در کنار نی نی جون و شوشو خوشبخت باشین و ایشالا به زودی این پایان نامه تموم بشهههههههههههههههه
مامان سامیار
27 خرداد 91 18:54
هزارماشالابه این دخترگلمون مامانش مامنتظرعکساشیم ها دست شمادردنکنه میبوسیمتون
مامان تنها
27 خرداد 91 22:16
الهي فداش شم ايشاالله زودتر عكساشو بزارين بيبينم خانوم خانومامون چه شكلي شده
عسل
28 خرداد 91 11:35
ماشالله به ویانا جونی انشالله پایان نامه رو به سلامتی تموم کنین که یه نفس راحت بکشین و با دخی نازنازی بازی کنین
غزال
29 خرداد 91 22:32
سلااااااااااااام مامان مریم مهربون و صبور. خوبی؟ ویانا بهتر شده> خوابش تنظیم شده؟ بابا خب یک عکس از دخملون میذشتی دیگه!!!!!!! من منتظر عکسای نازشم.بوس واسه دوتاتون
سارینا مامان آرمان
30 خرداد 91 1:10
سلاممممممممممممم عیبی نداره هروقتی بیکار شدی بیا عکسا دختر گلمون رو بزار ایندفعه بخشیدمت ویانا خوبه؟سلامته؟وزن گیریش خوبه؟خوب شیر میخوره؟خوب بهش برسیااااااااااااااااا
مروا مامی پویان
30 خرداد 91 2:44
وایییییییییییییی چه مامانی تنبلی دخمل به این نازی داری اون وقت هی ازش عکس نمیگیری بزاری تو وبش تا ما هم ذوق کنیم بابا انقدر تنبل نباش زشته هاااااااااااااااااااااااا
soli مامان ادرینا
30 خرداد 91 16:31
ای مامان فعال یه عکس میزاشتی از نازگلمون دیگه ایشالله که قربون ویوی جونم بشم .. ایشالله یه پرستار خوب پیدا کنی واسه منم دعا کن .. بوسسسسس
soli مامان ادرینا
1 تیر 91 13:23
مامی تنبل نمیخوای عکس بزاریییییییییییی همش فکر پروزه ایییییییی
غزال
5 تیر 91 17:14
ماشالله هزااااااااااااااااااااار ماشالله! چقدر بزرگ و خوردنی شدههههههه. قربون لپاش بشم من. جدی سیا خیلی دخمل تو دل برویی داری ها! عاشقشم. تپلی هم هستااااا خانوم خانومااااااااااااااااااا بوس از لپای نازت خاله