ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

حمام در 4روزگی

1391/1/11 20:06
نویسنده : مرمری
376 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز من توی ٤روزگیش رفت حموممممممممممم

 

مامان جونش بردش حموم من داشتم از استرس میمردممممم صداش در نمیومد تو اتاق منتظر بیرون اومدنش بودم فقططط

 

وای چه مادر بودن سخته خدااااااااااا

اخرش ویانای ناز من اومد بیروننننننننننن ترو تمیز مثه یه دسته گللللللللل

نشستیم با مامان جونش خشک کردنش .که دیدیم ناف گل دخترم افتاد فداششششششششششش

بعد عکس نافشو میزارم

دخمل ناز من بعد از اون حمومش تخت تا فردا خوابیددددددد دخمل تمیز من که عاشق حمامه

دخملم توی تولد مامانش ترو تمیز بود فداش بشم دلم واس نگاهاش پر میزنه وقتی لوسش میکنم و باهاش حرف میزنم اینقده خوشگل ناز میکنه که میخوام بخورمشششششش

 

یه لبخندایی بهم میزنه که میخوام قورتش بدممممم

من عاشق دخملمم

 خدایا از اینکه ویانارو بهم سالم دادی ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)