ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

عید 91

1390/12/29 16:14
نویسنده : مرمری
317 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به نفسم

 

خوبی گل بهارم؟

فردا عیده باورت میشه؟باورت میشه که اولین عیده که با ما هستی؟من که باورم نمیشه قربون اون تکونات برم منننننننننن

 

شکممو حسابی بزرگ کردیا بلاااااااااا بابا روش نمیشه باهام بیاد بیرون ههههههه

 جیگرک منییییی دارم همه کارامو انجام میدم تا سوم که تو میخوای به امید خدا بیای پیش مامان و بابا وویییییییییییی باورم نمیشه هنوزززززز اصلا تا نبینمت باورم نمیشه

این روزا همش دنبال کارای عملم بودم که تو نینی کوچولوی منو بیارن بیرون  

نمیدونم اونقدری که من دوست دارم ببینمت تو هم دوست داری؟

 
نه ماهه با همیم ولی همو ندیدیم جالبه نه؟؟؟؟؟
 

عزیزکم واست یه لحاف تشک دوختم کامل شد عکسشو میزارم

 دیروز مامان جون دستشو گذاشت رو شکمم تو هم هی وول زدی اونم هی قربون صدقت رفتتتت شیطون منییییییی

بازم میام وبلاگتو باهات حرف میزنم

همه ی زندگیمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)