ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

همدم تنهاییاممممممممممم

1390/11/30 1:01
نویسنده : مرمری
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامان و بابا

 

ببخشید که خیلی وقته مامان نیمده وبتو بروز کنه

 

خیلی سرم شلوغه گل دخملم

این روزا منتظرم زودتر اسفند برسه و تو بیای و ببینم تو چه شکلی هستی قند عسللللللقلب

تو این چند روزه همه متوجه خوش قدمی تو شدن مخصوصا من فدای اون پاهای کوشولوتتتتتتتت که خوش قدمییییی اونم خیلییییییییی

ماشالاااااا به دخمل طلای من

این روزا بزرگتر شدی و من پاهای کوشولوتو که میزنی به پهلوهام به خوبی متوجه میشم به بابایی هم نشون دادم کلی ذوق کردیم دوتایی

بی صبرانه منتظر اومدنتیم ایشالا که سلامت دنیا بیای

چند شب پیش نتونستم بخوابم نشسته خوابیدم خیلی درد داشتم خیلی اذیت شدم ولی همه ی اینا به سلامتی تو میارزهزبانماچماچ

مامان تنبلت حال نداره عکساتو کوچولو کنه بزاره تو وبت میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟هههههههههه

 

نگین از الان اومده توی چیدمان تاقت دخالت کرده و هر دفعه میاد یه چیزی رو تغییر میده و وقتی میره من باید هی همه چی رو بزارم سر جاش ههههه

میشینه روی هاپویی که واست خریدم خدا بداد برسه چقدر با هم دعواتون شه ههههههههههه

اونم منتظر اومدنته میگه ویانا کی میادد؟قهقهه

گلم امشب که دارم مینویسم ٢٩بهمن ٩٠ هستش ساعت ١٢.٥٥ بامداد.بابایی شب کاره و نی نی سایت خرابه و من دارم با تو حرف میزنم

دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسس

از الان تنهایی های مامان مریمو پر کردی

عاشقتممممممم تپلی شوووووووو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)