ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

17ماهگیت مبارکککک نفسمممممم

1392/6/23 19:42
نویسنده : مرمری
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممم

روز دخمل نازمممممممممم مبارکککککککککککککککککککککک الهی فدات شم ک یه روزم واس تو نامگذاری شده واس دخملای نازی مثه توووووووووووووووووووو

ویانای نازم اومدم بنویسم عاشقتممممممممممممممممممممممممم نفسای من وبابایی هستییییی زیبایی زندگی مایی بی تو زندگی معنی نداره الهی دورت بگردم عشقمییییییییییییییی عشققققققققققققققققققق

کارات شده یه پارچه عسلللللللللللللللل الان مطمئنم کلی از شیرین کاریاتو یادم نمیاد

الان شلوارت خیس شد گفتم برو لباس بیار تنت کنم دیدم رفتی یه شلوار اوردی و نشتسی ک پات کنم

نمیدونی چقدر مامانی شدی اینقده خوشگل من و بابایی رو میبوسی مخصوصا وقتی شبا ما خوابمون میاد و تو نمیخوای بخوابی نفسسسسسسسسسسسسسسسسس عشقققققققققققققق همه کسسسسسسسسسسسسسسس منننننننننننننننننننننننن

شیرین عسلمی دیگه با حداقل خرابکاری غذا تو میخوری هر وقتم کارم داری چیزی میخوای هی داد میزنی ماماااااااااااااااااااا مامااااااااااااااااااااااا

اوایل ب بابایی هم میگفتی ماما ولی بابایی هی بهت گیر داد و یاد گرفتی من ماما هستم و اون بابا

خیلیم حسود تشریف داری چش نداری ببینی من و بابایی پیش همیم میپری وسطمون خخخخخخخخخخخخ

ای جونم دل من و بابایی ضعف میرههههههههههههههه واس توووووووو جدیدا نه گفتنات زیاد شده و هیچ کاری رو ب اجبار انجام نمیدی

از حموم و اب بازی خوشت میاد ولی از قسمت پامشو زدن فراری هستی و جیغت درمیاد و گولم میزنی ک چشمات میسوزه در صورتیکه شامپوت ضد سوزشه منم وانمود میکنم گول خوردم

لباس ک با گریه تنت میکنیم و از سشوار فراری هستی

الانم داشتی لباساتو از تو کشو میریختی بیرون با صدای تبلیغ مثه جت پریدی رفتی پای تی وی

دورت بگردم ک چقدر قشنگ کارتون میبینی و محوش میشییییییییییییییییی

دیگه حسابی عاقل شدی قبلنا تا لباس تن ما میدیدی گریهههههههههههههههههههه میکردی یک بند پدر مارو درمیاوردی تا اماده میشدیم بریم بیرون میکشتیمون ولی الان میدونی باید صبر کنی میدونی باید لباس بیرون بپوشی و موهاتو مرتب کنم

خیلی خانوم شدی خیلییییییییییییییییییییی

خیلی کارا یاد گرفتی جای تعویض پوشکتو میدونی وقتی پوشکتو کثیف میکنی میای میگی دی دی (یعنی پی پی بلد نیستی بگی جیش)ای قربون دی دی گفتنت چقدرم بدت میاد پوشکت خیس بمونه

شبا هم وقتی خوابت بگیره  میای بالشتو میزاری جای خوابتو دراز میکشی میگی شی شی یعنی شیر دورت بگردم نفسسسسسسسسسسسسسس

عاشقتمممممممممممممم کیف میکنم حرفامونو میفهمی هر چی هر کی بهت نده میای سراغم قیافتو خوشگل لوس میکنی و با تم گریه و لوسی میگی ماما ماما و من واست هر چی بخوای از هر کی میگیرممممممم عشقممممممممممممممم

وقتی بهت میگم بیا وزنت کنم می ایستی روی ترازو وای دلم غششششششش میره واست

الانم 12800کیلو هستی نفس مامی

مهر هم واکسن 16ماهگی داری ک از الان عزاشو گرفتم اخه سر کارم نگرانتم تب نکنی ایشالا اذیت نشی کلوچه مامیییییییییییییی

وقتیم بخوای مهر مامی رو حس کنی میای لپتو میزاری رو لبم میبوسمت و میری سراغ بازیت ای دورت بگردم چ روزای قشنگی با تو داریم چ روزای قشنگی ساختی واسمون

رابراه هم میای میگی دَ یعنی کفش پام کن

قطره آهن ک دستم میبینی ب سرعت جت فرار میکنی تو بدو مامی بدوووووووووووو

عاشقققققققققق ابگوشت و ماهی هستی جیگرممممممممم

a b c d e رو ک با اهنگ واست میگم ادامو درمیاری هرچند بلد نیستی همونی ک من میگم و بگی

امروز هم خاله رو ک از سفر اومده بود رو دیدی و کلی واسش خندیدی یعنی ک میدونی کیه و میشناسیش

خدایا از ت ممنونم ک ویانا رو ب من و باباییش هدیه کردی

مریم جمعه 9.58شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عسل
26 شهریور 92 17:34
چقد بلا شده ماشالله پس فرماندگیه خونه رو بدست گرفته دخملی از عکساش بذارین ببینیم بچه ها از لباس عوض کردن خوششون نمیاد انگاری.


حسابی عسل جانننننننن حسابیییییییییی
چشم عکسشو هم میزارم گلم

مرسی ب وب ویانای من سر میزنی بوسسسس
عاطفه مامان انیتا
27 شهریور 92 1:24
عزیزم هم 17 ماهگیت مبارک هم روزت مبارک....بیشتر کارای ویانا جوون مثل انیتای ماست خداحفظش کنه


مرسی گلم روز دخمل گل شما هم مبارک
اره دیگه این شیطونا سنشون این کارارو ایجاب میکنه
مرسی ک ب وب دخملم سر زدی عزیزم
مامان سامیار
31 شهریور 92 20:59
وای اول یه بوس بده به خاله که حسابی دلم برات تنگ شده بود ماشالا عزیزم حسابی شلوغ میکنی نه؟ میبوسمت گل قشنگمببخش دیربهت سرمیزنم اینترنت ندارم خاله