ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

نبض زندگی

1392/5/21 19:36
نویسنده : مرمری
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوستای گلمون

نمیدونید این دختر چقدر عسسسسسسلللللللللل شدهههههههه

عاشققققققق این بودم ک دخترم عروسک باز شه نمیدونین الان چ عروسکاشو دوست داره مدام بغلشون میکنه میخوابوندشون

ب زیتون میگه دی تو

میگه دی دَ یعنی جیگر

میگه دو دَ یعنی دوست دارم اسم باباشم میگه خیلی چیزا یاد گرفته این جیگر طلاااااااااا

 

اذیتاش زیاد شده ولی در مقابل شیرین کاریاش کم میاریم شبا وقتی نمیخواد لالا کنه میاد لپشو میزاره روی لب باباش و من ک ببوسیمش صورتشو میکشه روی صورت ما و خلاصه کلییییییییییییی عشوه میاد

 

کاراش زیاده اگر یادم بیاد

عادت کرده همه چی رو میندازه توی ظرفشویی از مسواکشو سی دی و جارو دستی  بگیر و بروووووووووو

اشغالارم میندازه سطل اشغال البته از نظر ویانای ناز من همه چی اشغاله خخخخخخخخخخخخ

دیگه اینکه یاد گرفته شلوارشو بکشه پایین

پی پی ک میکنه میاد شلوارشو میکشه یعنی پی پی کردم

عاشقققققققققق ژله و زیتونه

کلی هم جیغ جیغو شده جیغایی میکشه بیا وببیننننننننننن

ددر دودوریشم ک سر جاشه.همش هم میخواد با ظرفای اشپزخونه بازی کنه

پاتوقشم توی اتاق خودش و روی سرامیکه

یاد گرفته در کمدهارو باز کنه واییییییییییی

رابراه هم گیر سرشو میاره بزنم سرش در میاره باز میگه بزار سرم

واس عوض کردن لباسش بساطی دارممممممممممم سخت میزاره لباس عوض کنم واسش

چند باری هم دست دختر خالشو گاز گرفته بوده وقتی بهش اسباب بازی نداده

معنی همه حرفامم میفهمه و دلم واس این ضعفففففففف میره هر چی بهش میگم اگر نخواد لج کنه انجام میده.اخه دخملی لجباز شدههههههههه قربونش برم منننننننننننننن

وقتی هم روی پام تکون تکونش میدم بخوابه اگر تکون ندم خودشو تکون تکون میده یعنی تکون بده پاتووووووووو

چند شب پیش هم دیدیم داری شرک نگاه میکنی چقدرم باهاش احساسات در میکردی میترسیدی میخندیدی و من و بابایی کلی ذوق میکردیم فدات بشم من الهیییییییییییی

سه چهار روزی هم هست ک خیلی عروسک دوست شدی من عاشق این کاراتمممممممم

شیرین کاریاش زیاده الان یادم نمیاد بریم سراغ یه عالمه عکسسسسسسسس

این دامنی هست ک واسه تولد دایی حسین مامی تند و تند دوروزه درستیدش

پاتوق هی وی وی ما

 

 

ویانای عشق نشستن توی کارتون

این عکس اول دیدم کلاه گذاشته سر خودش!

ویانا و عشق بزرگ شدن

 

 

تخمه شکستن

ویانا پوشکاشو ک خالی کرد میخواست همین جوری از تخت هم بپره بیرون!

ای جونمممممممممممم نفسمممممممم

ویانا و ددر دودور اندر سفره خانه

ویانای من اوففففففففففف شده سرش خورده ب لبه درررررررر دورت بگردم نفسسسسسسسسس عشقققققققققققق

مامی منو میخوابونه من علوسکمامووووووووووو

من عاشق ماهی و اب اکواریومممممممممم

ویانای ن داره ساندویچچچچچچچ میخورههههههههههههههه

جدیدا هم یاد گرفته زیپ کیف باباشو باز میکنه و وسایلشو میریزه بیرون اینجا هم خودکار و مداد از کیف بابایی دراورده داره با دوست مینویسه خخخخخخخخ

20 5 92 نویسنده :مامی مریم دوشنبه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مائده(ني ني بوس)
23 مرداد 92 18:39
آخي خاله چه نازي تو
عسل
23 مرداد 92 18:52
چه همه عکسای خوشگل خیلی خانم شده وی وی جونی. هر چی بزرگتر میشن دوس دارن همه چیزو خودشون تجربه کنن یاد گرفته چجوری خودشو لوس کنه که نخوابونینش. ماشالله بچه ها باهوشن خیلی


مرسی عسل جونم چشمات قشنگه
اره ماشالا با هوشن بچه ها ی این دوره
مرسی از نظرت بووسسسسسسسسسس
مامان آوینا
24 مرداد 92 17:01
ای جان دخی خوشگل و شیطون
عاشق شیطنتها و بازی دخترام فداشون بشم اینقد شیرین و نمکی میشن
واسم ببوسش آبدار


مرسی عزیزمممممم اوینا جونو واسم ببوسسسسسس
مامان آرمان
27 مرداد 92 7:56
ماشالله ماشالله هزار ماشالله خیلی نانازی شدی عزیزم تو دل برو ملوس جیگر طلا خدا برا مامی و بابایی نگهت داره تا میتونی بهم بریز و مامان مریمو خیلی اذییت کن جیگر طلای من
مینا مامی پویان
29 مرداد 92 16:37
واییییییییییییی چقدر ناناز شده وی وی خانممممممم جیگرشو خیی ماه شده و بزرگ ماشاللهههههه یعنی مریم غش کردم وقتی عکس تخمه خوردنش رو دیدم ووییییی دلم غش رفت براش اگر پیشم بود میچلوندمشششششش خاله قربونت برم با این قیافه ملوسکتتتتتتتتتتت خدا جون حافظ همه نی نی ها باش
عاطفه مامان انیتا
31 مرداد 92 16:21
سلام خوبین؟من از طریق وبلاگ ارشیداجون با وبلاگتون اشناشدم..دختر نازی دارید لباسهای قشنگی میپوشین براش خداحفظش کنه..انیتا ماهم یک سال و سه ماهه است..متولد اردیبهشت 91 است خوشحال میشم با هم اشنا بشیم من با اجازتون لینکتوون میکنم شماهم بیاییدبه وبلاگ انیتا خوشحال میشم اگه دوست داشتین لینکم کنید ممنون


سلام عزیزم مرسی نظر لطف شماست
منم خوشحال میشم اشنا شیم
بافتخار لینک شدید
عاطفه مامان انیتا
31 مرداد 92 16:22
اینم ادرس وبلاگم:http://anitakhanom.blogfa.com/
سمان مامان آرشیدا
10 شهریور 92 23:39
ماشاللا بهت عسل خاله. چه خوردنی و ناز شدی تو. کاش پیشم بودی میچلوندمت تپلی خاله. اونکه عروسکشو گذشته روی پاش خیلی باحال شده چه ژستی گرفته وروجک.
عاطفه مامان انیتا
15 شهریور 92 17:07
خداوند لبخند زد ودختر افریده شد لبخند خدا روزت مبارک.....ویانا جوون روزت مبارک