ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

مشهدی شدن دوباره وی وی ناز ما

1392/4/31 22:32
نویسنده : مرمری
1,644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوستای مهربونموننننننننننن

اخرش مامی تنبل اراده کرد وب دخملی نازشو اپ کنهههههههه

ما 22 تیر 92 رفتیم تهران و 24 هم رفتیم ب پابوس امام رضا

جای همگی خالی بود مامی واسه دوستای گلش دعا کردااااااااااا

جونم براتون بگه که این قند عسل سفرو واسمون کوفت کرد از اذیتاش .توی سفر قهر کردنم یاد گرفت گریههههههههههه

لجبازی ک نگوووووووووووووووووو

ولی دخترم با این وجود حسابییییییییی عاقل و خانوم شده خیلیم بابایی شده و من حس میکنم باباشو بیش از من میدوسته گریههههههههههههه

 

راستی امروز دیدم دخملی داره میگه نووووووووووووووووو و فهمیدم منظورش هنوز هست یعنی هنوز بده ای جونمممممممممممممممممم مامی ب فداش

راه میره میگه شیه؟یعنی چیه؟

 

میگه شی یعنی شیر

ولی نمیخوام زیاد وراجی کنم بریم سراغ عسکای دخملی ناز ما

شیطنتای دخملی توی فروشگاه رابراه میرفت اجناس رو برمیداشت مینداخت زمین یا با خودش می برد واییییییییییی

شیطنتای بیرون و توی خیابون

ویانا اندر هتل

نرسیده رفت سر وقت تلفننننننننننن

قهر کردنای وی وی

دختر اینقدر بداخلاق نمیشه نفسمممممممممممممممم

نازنین من توی حرم

اب بازی توی حیاط حرم

فقطم با پسملا میپرید تازه نازیم میکنهههههههههه ول کرد رفت پسر مردم افتاد دنبالشششششششششش

ویانا توی صف نماز توی حرم

سعی کردیم با شیر و اینا سرشو گرم کنم ولی مگه شد؟؟؟؟یه خانمی لطف کرد نگهش داشت مثله فرفره میچرخید و منم از ترس گم شدنش دنبالشششششششش

ژستو داشته باشین توی بوتیککککککککک

الته کلیم رقصید فروشنده حاللللل کرد کلییییییییییییی

و در آخر وی وی و باباییش

امیدوارمهمه دوستای گلمون ک دوست دارن برن زیارت طلبیده شن

بوس واس همه شما دوستای مهربون ما

مریم 31 4 92 دوشنبه ساعت 7.50عصر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:46
عزيزم هميشه به تفريح زيارتتون هم قبول باشه من خيلي وقته دوست دارم برم مشهد ولي امام نميطلبه دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا مرسي
مامان آوینا
1 مرداد 92 15:31
زیارت قبول عزیزم موش بخورتت شیطون خانم قربون تو با بوی فرندهات مامانی خییییییییییییییییلی مواظبش باشپسملانخورنشششش
سمان مامان آرشیدا
2 مرداد 92 18:30
خوش به حال ویانا عسل برای دومین بار هم مشهد رفت. زیارتتون قبول باشه. همیشه به سفر و گردش و زیارت. چه عکسای نازی گرفته. قهر کردنشو قربون. آخری چرا گریه میکنه؟؟؟
مامان فرشته کوچولو
4 مرداد 92 6:16
وای زیارتتون قبول همیشه به سفر عکسای دخملی خوشگل شدن ولی تو عکس نهم و یازدهم و یکی مونده به آخری خیلی جیگر افتاده مخصوصا نهمی جذبت و اخمت و برم دخمل طلا فقط باید گازت گرفت با اون فیگورت




سلام گلممممممممم



خخخخخخخخخخ میبینی وروجک مارو چ اخمی واس مامیش میکنه؟؟؟؟؟فدای مهربونیات

مرسی ایشالا قسمت شما هم بشه گلم

می خوای تولد بگیری؟؟؟
5 مرداد 92 5:16
می خوای تولد بگیری؟ از آلان داری فکر می کنی براتولدش چه کار کنی بهتره؟؟؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 8:54
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون
محراب و مليكا
6 مرداد 92 11:32
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
عسل
10 مرداد 92 16:15
همیشه به گردش و تفریح
خیلی بلا شده. چقد ناز قهر میکنه خاله به فداش با این کاراش


مرسی گلم شما هم همیشه خوش باشی عزیزم


اره دیگه نازدار خانم نازش زیادهههههههههه

بوووسسسسس
مامان سامیار
19 مرداد 92 23:28
زیارتت قبول عشق خاله هزارماشالا به خانوم کوچولوی شیطون بلاازالان آینده نگری خاله جون ببینی کدوم پسربدردمیخوره اونم توزیارت میبوسمت گل من
مامان ویانا
6 مهر 92 13:42
اسم دخترم من هم ویانا است اتفاقا یکی از لباسهای که دختر شما پوشیده دختر من هم داره من هم خیلی هوس کردم بروم مشهد دعا کنید قسمت بشود که ما هم برویم


راستی؟؟؟چ جالبببببب
ایشالا قسمت شما هم میشه گلم بووووسسسسس