ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

دختر نگو بلا بگو

1392/2/26 11:57
نویسنده : مرمری
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلمون و نی نی های نازشون

کلیییییییییییی مطلب نوشتم ولی همش پریددددددددددکلافهکلافه

حالا ببینم با این اعصاب خورد چقدر می تونم دووم بیارم و بنگارمممممم

واژه هایی که وی وی میگه آینه . آبا (یعنی عباس بابای مامانی)

آنا که هنوز کشف نکردم یعنی چی و کلی وازه ی دیگه

دیگه اینکه حسابی مستقل شده وروجکون و فقط خودش می خواد غذا و آب بخوره

وقتی گرسنست هی میگه آم آم .آب هم میگه

واس غذا خوردنش یه پارچه میبندم به کمرش و یه پیشبند به گردنش وقتی گرسنست پارچرو میاره بهم میده که یعنی ببند بهم آم بدهههههههههه

الهی مامی دورش بگرده شیرین طلای من

کلی هم واس من و باباییش وقتی از سر کار میایم ذوققققققق میکنه

واس خاله و دایی و مامی جون نمی دونین چه عشوه ای میاد و پشت چشمی نازک میکنههههههههه

دیروز هم روی صندلی کامپیوتر نشسته بود فیلم میدید .صندلی چرخشیه.پا شده بود روش ایستاده بود کلییییییییی واس این کار خطرناکش من بینوارو بابا دعوا کردددددنگران

هفته پیش هم که من سر کار بودم و تو پیش مامی جون بودی یه خطر بزرگگگگگگ از سرت گذشت .خدارو شکرررر

مامی جون میاد ببردت بشوردت که یهو سرش گیج میره و با پهلو میخوره زمین بخاطر اینکه تو آسیب نبینی محکم تورو میگیره و نمیتونه خودشو نگه داره.بینوا مامی جون زانوی پاش داغون شد و لبه در رفت توی پهلوشششششش

خیلی ناراحتش شدیم

دیگه اینکه عشق بالا رفتن از مبلارو داری و میری سراغ اوپن و کلیدای برق

خلاصه کارای خطرناکت زیاد شده

اینم چند تا عکس:

این پاتوق ویاناست

بلا خانوم نمیدونه شیر نان گیر نمیاد میاد خالیش میکنه

عشق ویانا سرامیکککککک

26/2/92 پنج شنبه-11.50صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گلها
26 اردیبهشت 92 13:03
ارسال رایگان------ قیمت بسیار مناسب عرقیات باغ گلها مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و عرقیات معطر و دارویی شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم
مینا مامی پویان
28 اردیبهشت 92 2:21
اول بزن دست قشنگرو به افتخاز مامی ویانا که بلاخره رضایت دادن و اپ کردن ول دخملی رو
دوم اینکه مریم بگم خدا چی کارت نکنه کلی دلم غش رفت با این عکسهای دخملی ماشاللههههههه چقدر بزرگ شده اونوقت تو زورت میاد یه عکس بزاری ما ببینم دخملیمون رو

ببوسش از طرف من چقدر جیگر شده ماشاللههههههه


وای عزیزم واقعا؟
لهییییییییییییییییییییییی
ایشالا همه مامی ها همیشه سالم و تندرست باشننننننننن

بوسسسسسسسسسسس

اخی کلی دلم برای مامیت کباب شد خدایی چون یه همچین بلایی هم سر مامان خودم اومد چند روز پیش کلی هم گریه کردم براش

ایشالله همه مادرها همیشه سالم باشن


مامان سامیار
28 اردیبهشت 92 23:22
ووووووووووووووووویی ماشالا چه جیگری چه عسلی هزارماشالا به شما دیگه ماچ آبدارواجب شد آخیش دلم حال اومد
عسل
29 اردیبهشت 92 16:10
وااای چه همه عکس. آخ جوووون
خیلی خواستنی شده. از چشماش برق شیطونی میباره. ایشالله همیشه سلامت باشه بنده خدا مامانتون


مرسی عسل جونمم اره دیگه ما هم باید با این شیطون راه بیایم

اره عزیزم.دعا کن مامانم چیزیش نشده باشه بوسسسسسسسسسس
سارا (مامان درسا)
5 خرداد 92 16:34
خاله مامانی راست میگه شیر خشک نان کم یاب شده من که دیگه پاستوریزه می دهمممممممممممممم ماشالا خاله به این شیطونی ها بوسسسسس
مامانی فرشته کوچولو
6 خرداد 92 4:38
ای وای ی ی مامانی خیلی مواظب دخملمون باش خدا رو شکر به خیر گذشته همه چی مخصوصا الان که کاملا از عکسا معلومه چقد ماشاالله شیطون شده
سارینا مامان آرمان
6 خرداد 92 6:33
ماشالله خانم شدی عزیزمممم شیطونی بکن خاله اصلا هم به حرف مامی گوش ندههههه
مامی سمیرا
7 خرداد 92 23:56
آخیییییییی خدا حفظش کنههه
هزار ماشا...


مرسی گلم بوسسسسسسسس
راضیه مامانی محیا جون
17 خرداد 92 16:29
مثل همیشه حرف نداری


مرسی عزیزم شما لطف داری