ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

ده ماهگی پرررررررررررررررررررررررررررر

1391/11/13 8:24
نویسنده : مرمری
684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلمونننننننننن

این ویانای ناز ما اینقده بلا و اتش پاره شده که وقتی واسه اپ کردن وبش نذاشته

الانم ساعت ٧صبح مامی بی خوابی زده به سرش و ویانای جیگررررررررررر لالاییده و من وقت رو مغتنم شمردم که تند تند اپ کنم این وب طلارووووووووونیشخندعینک

باید بگم که ویانای جیگر ما می ایسته چند ثانیه استاپ میکنه و تلپییییییییی میخوره زمین ای مامی قربون اون باسن مبارکت بشه الهییییییییییییینیشخندماچ

مبل رو میگیره و راه میره اونم از نوع لبه و پهلو به پهلو

با اجازت تموم خونه حصار کشی شده در کابینت های محترم رو با بند بستیم دور تی وی رو حصار کشی کردیم دکوریا رو جمع کردیم مونده سر در خونه بزنیم به مسجد خوش امدیدخندهخندهای جونممممممممممممم ولی کلی حال میکنم اینقده اتیش میسوزونییییییییییییی

در اتاق خواب مامی خدا نکنهههههههههههههههههههتعجبسیم ثانیه وا بمونه پریدی توش و کشوهارو خالی کردی زمین رژای گرانبهای عزیز مامی رو ریختی و پاشیدی و....

عشق موبایلی بیا و ببین چه میکنی واس موبایلللللللللللللللللل

رابه راه هم میخوری زمین و من دلم اتیش میییگیرهههههههههه

بابایی اجازه سیب زمینی سرخ کرده دادن به تورو نمیده و کلی سر تو و بخاطر تو ما بحث میکنیمنیشخند

دیگه جونم برات بگه زیادی مستقل شدی تا حدی که دیروز ساعت ٦ صبح صداتو از سمت اشپزخونه شنیدم فکر کردم طبق عادت همیشگیت تو خواب هی غلت زدی و دور شدی از رختخوابت.پا شدم دیدم نهههههههههههههههههههوقت تمامخانم خانوماااااااااا داره واس خودش چهاردست و پا تو اشپزخونه جولان میده اول صبحی!!!!!!!!!!!تعجب

دفتر تلفن رو که ناک اوت کردی رفت اهل تی وی دیدنم نیستی جز ترانه و پی ام سی و تبلیغات جم تی وینیشخندماچماچ

دیگه اینکه وقتی میخوام پوشکتو عوض کنم همونجور که شعر میخونم واست تو هم سرتو میکنی تو پوشکت و با انگشت میزنی بهش تا ببینی چه خبر ه اون تووووووووووووو

 

یه آهنگ انگلیسی مرتب واست میزارم عاشقشییییییییی جدیدا هم با حرکات تصویریش همون کارارو انجام میدی ای مامی به فدات قند عسلللللللللللللللل

توی تولد زندایی نسیم هم سنگ تموم گذاشتی و کلی رقصیدیییییییییییی و دلبری کردییییییییییییماچماچماچقلب

دوست داری خودت غذا بخوری و کلا عاشق خوردنی و خدارو شکر از این بابت

از خونت رو هم جوابش رو گرفتیم و خدارو شکر اهنت خوبه

و دیگه اینکه مامی هنوز کارای تولدتو تموم نکرده و غصه داره از این بابت.اخه ١٦بهمن هم تولد بابایی هستش و باید سورپرایزش کنیم و سرم خیلی شلوغهههههههههههه

دیگه اینکه من و بابایی بیشتر از همیشه عاشقتیمممممممممممم

تو کی اینقده بزرگ شدی هانی/؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بریم سراغ عکسای جیگرکم:

ویانارو داشته باشین.توی بشقاب واسش ماکارونی گذاشتم همرو ریخت زمین از رو زمین برداشت خورد(بخاطر این وروجک اشپزخونرو موکت کردیم)

دخترم میخواد مانکن بشه

پدر و دختر اندر بغل هم

اینم شاهکار ویانای ما.یه دقیقه تل من زنگید رفتم جواب بدم دیدم خانم ناهار مامی رو ریخته رو صندلی منو بگییییییییییییعصبانی

ویانیا من عاشقتمممممممممممممممم

صبح روز جمعه ١٣/١١/٩١ ساعت ٨.٢٥(بابایی رفته سر کار)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آوينا
13 بهمن 91 9:19
ماشالا به اين دخمل خوشگل كه اينقدر شيطونه


مرسی گلم لطف داری
سارا (مامان درسا)
14 بهمن 91 1:15
ماشالا به جونت عزیزم چقدر بزرگ شدی مامانی تاخیر طولانی داشتیاااااااااااااااااااااا بوسسسسسس
مامان فرشته کوچولو
14 بهمن 91 4:35
به به چه کارا که نمیکنه این دخمل شیطون جیگر با این عکسای خوشگلش قربون اون ماکارونی خوردنت


مرسی گلمممممممممم خیلی لطف داری
مرسی به وبلاگ دخملی من سر زدین بوسسسسسسسسسسسس
عسل
14 بهمن 91 9:03
مستقل شده میانا جون شیطونی هاش نازه. مامانی بزرگ میشه جبران میکنه





مرسی غزیزم دلمون به اینده خوشه ههههههههههه
همه چیش شیرینه حتی اگر جبران نکنه
بوسسسسسس
مامان آرمان
15 بهمن 91 3:21
ماشالله مریمممممممممممممم دخمل گلت نازتر شده خانم شده خیلی وقته ندیدمش درگیر جشن تولد آرمان بودمم
مامان سامیار
16 بهمن 91 22:36
وای قربون شما عسل طلا مانکن خانوم زیبا دیگه گازوماچ محکم واجبه نگونه که نمیتونم تحمل کنم خاله جونی
مینا مامی پویان
17 بهمن 91 2:25
اول اینکه افرین به این مامی زرنگ بلاخره بعد از یه یلدای طولانی اپ کرد وای خاله قربونت برم چقدر ماه شدیییییی ماشاللهههههه مریم حتمی باش اسپند دود کنااااااااا عروسک شده با اون تیپش مانکن خانمییییییییییی از شیطونی نگو که خونه ماهم بدتر از شماست عینه مسجدددددددددددد ولی شیرینن خداییش ببوسش این دخمل مانکنی رور
مامی مائده
11 اسفند 91 18:43
چقده ناز و شیطون بلا شده هزار ماشالاااااااااا