ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

آغاز نه ماهگی

1391/9/4 23:33
نویسنده : مرمری
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفسم

خیلی وقته کمتر میتونم بیام واست مطلب بنویسم و اپ کنم وب دخمل نازمو.منو ببخش جیگر گوشم

خیلی کارای جدید یاد گرفتی و من دقیقا شاید یادم نیاد اغازش کی بوده. دیگه میتونی بگی ماما و بابا و من کلی دلم حال میاد ای فدات بشه مامی

خیلییییییییییییییییییییییییییییییی ورو جک شدی دمار مامی رو دراوردی همش غرررررررررر می زنی بغل میخوای اصلا نمیزاری به کارام برسم و دربست باید در اختیارت باشم .امروزم از اون روزای خیلی بد بود که الان حسابی عصبی و خسته اممممممممممم ولی عاشققققققققققققققق صبح بیدار شدنتم یعنی میمیرم واس لحظه ای ک بیدار میشی و اروم میچرخی و سرتو از مانعی که گذاشتم واس نچرخیدن زیادت، بالا میاری و من دلم ضعفففففففففففففففف میره واست و قربون صدقت میرم و بوسه بارونت میکنم

همه میگن شبیه مادر بزرگت (پدری) شدی.4دست و پا میری و دیگه راضی به اینم نیستی و همش میخوای وایسی.و در نتیجه همش میخوری زمین و جیغغغغغغغغغغغغغ و ما باید یک ساعت نازتو بکشیم

عاشق غذایی خدارو شکر ولی بیشتر غذاهای سفره رو دوست داری.دیگه دوتا دندون خوشگلت تا میخندی خودشونو قشنگ نشون میدن و ما منتظر بالایی ها هستیم چون میبینم خیلی با زبون ور میری بهشون

این روزا روزای محرم هست و من دوست دارم لباس سبز تنت کنم ولی وقت نکردم برم واست بخرم متاسفانه

توی تختت هم نمیتونم بزارمت چون وامیستی و میترسم پرت شی بیرون.از اونجا ک توی روشویی میشورمت دیگه داره واست روشویی تنگ میشه و باید جای دیگه ای بشورمت

دیروز ک با بابا بردیم حمومت کردیم واس اولین بار نذاشتمت رو پامو نشستی و کلی حال کردی .ایشالا در اورلین فرصت از حمومت هم عکس میگیرم البته با این هوای سرد نمیدونم میشه یا نه

خیلی دوست دارم مامی رو کمتر اذیت کن.همش میای سراغ سیم های برق و من هی باید دنبالت باشه.تا میبینی پای کامپیوترم میای زیر صندلیمو گریههههههههههههه

با این سختیا مامی واست دامن بافته و دارم ژیله تو هم اماده میکنم

اینم چند تا عکس:

اینجا واست یه زیرانداز انداختم کاسه ماست و دادم دستت حالی ببری

اینم گوشه ی کوچیکی از شیطنتات

4/9/91 شنبه ساعت 11.30

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

soli مامان ادرینا
6 آذر 91 9:26
جونم دخملی ناز ماستیییییییییییییی ماشالله عزیزم شیطون شدی بلا خانم مامانشششششچرا عکس کم میزاری براموننننننننن.. خیلی نازملی شدی تا میتونی شیطونی کن من عاشق شیطونیهاتم .. دلم حال اومد خنده هاتو دیدم عسل خانم ناز .. بوس بوس واسه نازگل خانم
عسل
6 آذر 91 10:14
عکسا خیلی خوشگلن. هر چی بزرگتر میشن شیطونتر میشن در حال شیطونی باز هم به دوربین نگاه میکنه وی وی جون


مرسی عزیزمممممممممم لطف داریییییییییی بوسسسسسسسسسسسس
غزال مامان آرتین
6 آذر 91 22:42
مریمممممممممممم.......... دلم برات یک ریزه شده. خوبی؟ الهی فدای این وروجک بشم من با اون چشمای شیطونش. یعنی عااااااشق ماشت خوردنت شدم من! جیگر خاله... بوس از روی ماهت
سمان مامان آرشیدا
8 آذر 91 19:35
خیلی جیگری تو ویانا بلا. دوست دارم نفسسسسسسس عکسا هم مثل همیشه خوشگلن و ویانا توشون دلبری میکنه. آفرین به مامان هنرمند.
سمان مامان آرشیدا
8 آذر 91 19:36
راستی مریم جون آرشیدا جونی تو یه مسابقه عکس شرکت کرده که تا جمعه وقت رای گیری هست. ممنون میشم بری و بهش رای بدی. باید بری تو نظرات و به 3 تا شماره رای بدی. شماره آرشیدا 1124 هست.آدرس وبلاگتون رو هم حتما بذارید. اینم لینکش: http://meysamak.blogfa.com/post-710.aspx ممنونم از لطفت.
مامان تنها
11 آذر 91 6:39
وایییییییییییی از عکسا معلومه حسابی شیطون شده دخملی
سارینا مامان آرمان
12 آذر 91 0:26
ماشالله دخترمون حسابی شیطون شده ..قربونت برم تا میتونی این مریم رو اذیت کن
ninipics
25 آذر 91 12:21
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ویانا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
AREZOO
19 دی 91 22:35
VIANA JON KHEILI DOSET DARAM


مرسی خاله مهلبونننننننننننن بوسسسسسسسس