ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

خانوم تر شدن وی وی ما

1391/5/11 0:13
نویسنده : مرمری
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همههههههههههه

دختر گل من دیگه داره خانوم و خانوم تررررررر میشه

دیگه حسابی با دیدن مامیش ذوق زده میشه و کلی واس مامی و بابایی میخنده البته مامی رو بیشتر تحویل می گیره چون بابایی تنبله و زیاد واسه وی وی وقت نمیزاره ههههههه اینو می نویسم که بزرگ شدی قدر مامی رو بیشتر بدونینیشخند

دیروز هم دیدم داری با پاهات اسباب بازیاتو تکون میدی و من کلی حال کردم

همشم غررررر میزنی که بغلت کنیم و نمی خوا ی خوابیده باشی دستتو هم میگیرم و با تلاش خودت و کمک مامی میشینی و بعدم می ایستی منم کلی قربون صدقت میرمقلب

شیر خشک رو هم کلا بوسیدی گذاشتی کنار و مامی بیشتر از پیش نگران مهر و سر کار رفتن و پرستار گرفتن واسه تو افتاده ای جیگرمممممممممممم کی دلش میاد تروو بده دست پرستارررررررررررگریهگریهگریه

دیگه جونم برات بگه که از دو هفته پیش شروع کردم بهت میوه میدم نمی دونیییییییی با چه ولعیییییییییی می خوری دستمو میگیری  محکم و نمیزاری دستمو بکشم ووووووویییییییی دورت بگرد م اینم بگم که دستاتو دائم می خوری ملحفتو هر چی دم دستت بیاد بهش رحم نمی کنی تازه دست منم میگیری می کنی تو دهنت. اب دهنتم جمع میکنی لب دهنت یا ته گلوتو صدا در میاری ای جونممممممممممم 

دوست دارم فرنی هم واست بدرستم در اولین فرصت می درستم

دیگه اینکه وقتی از عروسی اومدیم خونه کلیییییییییی خندیدی و خوشحال بودی و بازی بازی می کردی و ما فهمیدیم محیطای غریب و ناشناس رو دوست نداری و مثه بابایی و بر عکس مامی عاشق خونه نشینی هستیمتفکر

دیگه اینکه باهات هلی کوپتر بازی میکنم و تو حالللللل میکنی قربون صدای خنده هات که خیلی بازست و لی همه عاشققققققققققققققق گریه هاتن بس که خوش گل لبتو ور می چینی جیگروووووووووو به قول شیرازیا ههههههههههه

چند شب پیش هم حتی بغل مامان جون غریبگی کردی و می خواستی بیای بغل من

و دیگه اینکه وقتی مارو میبینی با شوق دست و پا می زنی که بغلت کنیم و هی کون مبارکتو میدی بالا ای جونممممممممممم

خیلی دوست دارم هر چه زودتر بشینییییییی زود باش دیگه بشینننننننن

21 این ماه هم داریم میریم شمال و من نگران پوستت و گرمای شمال هستم

راستی عکسای خوشملتم زدم رو شاسی جیگرکم. یادت نره عاشقتم . خیلی هم پایه ای و تا زمانی که ما بیداریم بی داری و تا نخوابیم نمی خوابییییییییییی

با نگین خاله هم حال می کنی چون خیلیییییییییی دوست داره و این انرژی رو بهت منتقل کرده

رستی هنوزم دیر به دیرررررررررررر پی پی می کنی چرا؟

موهای خوشملتم داره جوونه میزنهعینکزبانماچ

دیگه واسه خودت خانومیییییییییی شدیا عسل مامی

وقتی شیر می خوری هم انگاری مامی برده ی شماست زنجیرمو میگیری محکم و نمی زاری در برم ای جونمممممممممممم

خدارو شکر واسه واکسنتم این دفعه اذیت نکردی تشویق

یاد بارداریم که میفتم کلی قربون صدقت میرم یادش بخیررر تو دلم بودی و کلی تکوناتو حس می کردم با اون دوران بارداری بدم فک نمی کردم دلم واسش تنگ شه هههههه

یادت نره نفسامیییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نازنین زهرا
9 مرداد 91 12:53
سلام مامان ویاناجون!وبلاگ قشنگی داری!
من ونازنین زهرا خوشحال میشیم دوستهای خوبی مثه شما داشته باشیم!


مرسی عزیزم.منم خوشحال میشم دوستی مثه شما داشته باشم حتما میام وب زیباتون رو می بینم.بوس
سارینا مامان آرمان
9 مرداد 91 19:30
به به چه کارایی بلدی ای ول خاله جون تا میتونی مامانو اذیت کن شیطونی کن زودی هم چهار دست و پا برو مثل آرمان همه چیزو بشکون
سارینا مامان آرمان
9 مرداد 91 19:30
سعی کن میوه کم بدی مریمم جون معدش هنوز برا میوه زوده از سیب شروع کن یه قاشق چای خوری ابشو بده
مروا مامی پویان
10 مرداد 91 3:07
جیگر این دخمل ناز نازیو برم منننننننننننن مریم زا طرف من یه ماچ گندش بکنننننن بچلونششششششششششششش
مامان سامیار
10 مرداد 91 14:44
نوش جونت خاله قربون میوه خوردنت ایشالا بزودی راه بیفتی وبشینی منتظرمامان بابا نشی راستی راه رفتی به خاله هم سربزن تابوس محکمت کنم


عسل
11 مرداد 91 11:12
میوه نوش جونت ولی فقط یکم زود نیست واسش؟


اره گلم یه کوشولو زوده ولی چیارکنم هم من ذوق دارم هم اون هههههههه
فعلا کمترش کردم تا اول 5ماهگی.بوس
soli مامان ادرینا
11 مرداد 91 12:22
به به خانم خانما دیگه خانم شدییی قربونت برم .. ماشالله که همه چیتم به بابایی رفتههههههههههه خاله قربونت بشه مریم حسابی حسابی ماچ ماچش کن ..
سمانه مامان آرشیدا
13 مرداد 91 3:52
ای جونم دخملی میوه هم میخوره!!! قربونش برم شکمو. آرشیدا هم موقع فرنی خوردن دستمو میچسبه که فرار نکنم و همش میخاد خودش قاشق رو بگیره. چه بلایی هستن این نینیها!!!! ببوس ویانای ناز نازی رو مریم جون.
lمامان تنها
13 مرداد 91 18:32
قربون این عسل خانوم
غزال
14 مرداد 91 14:38
میبینم که وی وی خانوم مثل مامان بلا شده! قربونش برم من که موهاش داره جوونه میزنه. مریممممم خب یک دونه عکسم از دخملمون میذاشتی دیگه خسیس!
ظرف غذای کودک
17 مرداد 91 22:19
اینو ببین خیلی جالبه
خرید اینترنتی پوشک
17 مرداد 91 22:23
شما می تونید مستقیم از سایت پنبه ریز خرید کنید و با تخفیف می دن و با پست رایگان میارن دم در خونه تون تحویل می دن. خیلی عالیه. اگه خواستی باید تو سایت ثبت نام کنی. یک معرف هم می خواد از کد من استفاده کن: 0030151181 این کد معرف رو یادداشت کن مطمئن هستم با این تحریم ها وضاع و احوال این امکان خرید فوق العاده است. بعد از ثبت نام و خرید اگه رضایت می تونی با من همکار شی. نماینده فروش بشی. شرایطش تو سایتشون هست. موفق باشی عزیز با این ویانا خانم گل