ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

مچکرم خدا

1391/4/11 8:53
نویسنده : مرمری
304 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم ازت ممنونم که ویانارو بهم دادی

ازت ممنونم که دخترم سلامت هستش

امروز یه تایپیک میخوندم که مامانایی نوشته بودنش که بچه های نازشونو داده بودن دست خدا امانت. با نوشته هاشون اشک ریختم خیلی سخته. داغ فرزند توان و تابی ماورایی میخواد

یادمه ویانای نازنینم بخاطر زردی بستری شد همش اشک میریختم لخت توی دستگاه گذاشتنش وای چه روزای سخت و وحشتناکی بود یادمه پرستاره نتونست رگ بچمو پیدا کنه دو تا دستا شو مچ دست و بازوهاشو سوراخ سوراخ کرد بچم جیغغغغغغغغغ بود و گریه که میکرد. دلم ریش میشه با یاداوریش و اشک از چشام سرازیر میشه تا بغلش کردم با یه نگاهی  که دلم اتیش گرفت هق هق میکرد الهی دورت بگردم مادر

من واس این اشکام هنوز جاری میشه. خدایا بلایی سر دخترم نیاد خدایا خودت مواظبش باش

من با کوچکترین ناراحتی ویانا میمیرم هیچی ازم نمیمونه خدایا دخترمو واسم نگه دار من عاشقشم زندگیم با اون معنی گرفته و زیباست اگر گاهی غر می زنم یا قدر نمیدونم ناسپاسی میکنم به بزرگی خودت ببخش

ویانا من میمیرم برات.نفسام به نفسات بنده

زندگیمی

 مامی به فدای این نگاهت عسل

من به فدای این بغض قشنگتتتتتت

شیرینی زندگیم ایشالا همیشه لبخند روی لبای عسلت باشه

تو دلیل زنده بودن منی

هزار تا بوسسسسسسسسسسسسس

واسه تک ستاره ی زندگیم

١١/٤/٩١

٨.٤٠بامداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا (مامان درسا)
11 تیر 91 19:20
میدونم چی میگی مریم جون منم سر زردی درسا بد ریخته بودم به هم واقعاً خدایا شکرت که بچه های سالمی داریم شکرت
soli مامان ادرینا
11 تیر 91 21:21
ای جونم قربون بغضت .. آدری هم همینه من عاشق این وروجکام .. وی وی جونم خیلی ملوس شدی آفرین به مامانت که وبتو تند تند آپ میکنههههه یه بوس گنده از لپای نازتتتتتتتت
مروا مامی پویان
12 تیر 91 1:39
واییییییییییی قربونه این بغض نازت بشم مننننن پویان منم همینه وقتی محلش ندم ایشالله ویانای ناز نازی همیشه سالم و شاد باشه مریم جون از طرف من یه مااچه گندش کن
مامان سامیار
12 تیر 91 21:59
دخترخوشگلی بغض نکن خاله جونی هرچندخیلی خوردنی میشی ولی ایشالا همیشه لبات خندون باشه گلم خدا حفظت کنه جیگر
مامان آریانا
13 تیر 91 14:20
نازی عزیزززززززززززززم بغض نکن خاله دلمون میگیره
عسل
13 تیر 91 15:51
لباشو الهی زود بغلش کنین ویانای ملوس و نازمونو وب ندارم
مامان تنها
16 تیر 91 18:28
جانم ملوسم مامان وياناي عزيز الهي كه دخملمون هميشه سالم و سرزنده باشه وهميشه در كنار هم خوش باشين خدا جونم الهي كه همه ي بچه ها صحيح و سالم در كنار پدر و مادرشون شاد باشن آمين
سمانه مامان آرشیدا
19 تیر 91 1:42
مریم اشکمو در اوردی. خدا همه بچه ها رو واسه مادر پدراشون حفظ کنه. منم طاقت دوری آرشیدا رو ندارم. میمیرم.....