ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

نظرات (9)

پرهام کوچولو
6 تیر 91 15:38
سلام خاله دورت بگردم چقدر ملوسی شما یکی 1 دونه خوشگل.تو هم سن پرهام منی با اجازه addکردمت اگر دوست داشتیaddکنم تا دوستای خوبی واسه هم بشیم دوست دارم فرشته مهربون.
عسل
7 تیر 91 11:22
وااااااااااااای چه خبره خیلی خوشگلن عکسا البته خوشگلی از ویانا جونه



مرسی عزیزم شما لطف داری.راستی وبتون هر کار کردم باز نشد چرا؟
غزال
7 تیر 91 11:56
اوووووووووووووووووه اوه اینجا وببین! چه کرده این مامان وی وی هنرمند!!!!!!! به به چه عکسایی! دلم وا شد! ماشاله به جیگر خاله بووووووووووووووووس بوسی
soli مامان ادرینا
8 تیر 91 12:36
به به میبینم از خودت هنر دروکردییییییییییی ای جونم چه ناز شده این ملوس دختر باباشششششششششششششششش یه اسپند دود کن واسش مری من که اونجا بودم یه لقمش کرده بودم تا حالا .. بوسسسس واسه لپاشش به قول خودت حسابی بچلونششششششششششش
سارا (مامان درسا)
8 تیر 91 14:25
سلامممممممممم بههههههههههههههه چقدر عکس عزیزم چه مامانی ماشالا به این همه ذوق و سلیقه راستی مامانش اینا رو از کجا آوردی تونستی عکسهای دخملی رو درست کنی منم میخوام
سمانه
8 تیر 91 15:22
سلام به ویانای عسل و مامان با سلیقش. چه عکسای خوشگلی درست کردی. آفرین. من کی تا حالاست میخام ازین عکسا بدرستم وقت نمیکنم. ویانا رو محکم ببوس. من که آرشیدا رو انقدر محکم بوس میکنم لپش قرمز میشه.
مامان سامیار
8 تیر 91 22:05
ای جونم عسل خانوم با اینهمه عکس منوسامیارکلی ذوق کردیم مرسی خوشگل خانوم
مروا مامی پویان
9 تیر 91 0:55
عزیزمممممممممممممم چه جیگری شده ماشاللهههههههههه و افرین به این مامی فعال و خوش سلیقههههه راستی وی وی خیلی شبیه اقای پدرشه هاااااااااااا
خاله مونا
13 تیر 91 14:54
وای عزیزم سلیقت عالیه خیلی ناز شده این قسمت عکسباران.ندیده بودمش به منم یاد بده