ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

جینگیلی شیون ما

1390/11/11 15:00
نویسنده : مرمری
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دختر کوچولوی من

امروز ساعت ١١ اومدم قلط بزنم تو رختخواب که از درد زیر شکمم نتونستم نمیدونم ولی فکر کنم خودتو اون گوشه شکمم جمع کرده بودیییییی

 

کلی صبر کردم تا دردم اروم شد و تونستم اروم اروم از جام پا شم

 

مامان فدات شه چقدر دوست دارم ببینمتتتتتت

 

 

دست و پاهاتو توی شکمم خوب حس میکنم بزرگ شدی خانوم شدی و واس خودت تکون تکون می خوری موچ مکزیکی میریییییییییییی هههههه

از تکونات شکمم هم تکون می خوره و موج برمیداره.بابایی کلی حال میکنه وقتی تکوناتو میبینه و میگه:جانننننننننننننننننن بابایی (اونم با چه ذوقیییییییییی)

 

بابا الان نیستش رفته اهواز و من و تو تنهاییم

نگین خاله مرتب سراغتو میگیره و میگه چرا نینی نمیادددددددد بی صبرانه منتظرته انگار

دوست دارممممممم

 

بوسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)