ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

هر روز عسل تر از دیروز

1391/1/19 23:14
نویسنده : مرمری
336 بازدید
اشتراک گذاری

فدای ویانای نازم بشم که هر روز شیرین تر از دیروزش میشه

وقتی باهاش حرف میزنم و لوسش میکنم میخنده ووووووووییییییی دلم ضعف میره واسش

نمیدونی مامانی چه خودتو واسم لوس میکنییییییییییییی

لب بالاتو میدی تو و لب پایینو میدی بیرون و چشاتو با ناز میبندی و وا میکین من دلم غش میرهههههههههه

دیروز این کارو که کردیمامان جون دید دلش ضعف رفت کلی بوسیدت فدات بشم الهی زودی بزرگتر شو

امشب که گذاشتمت پیش بابایی و رفتم خرید کلی نگرانت بودم زودی میخواستم برگردم که مبادا کارخرابی کرده باشی و بدنت بسوزه تا برگشتم خونه چکت کردم دیدم ووووویییییییی کار خرابی کردی حسابی زودی شستمت

نمیدونستم حس مادرانه اینقدر شیرینه خیلی شیرینه عاشقتم دختر نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا (مامان درسا)
20 فروردین 91 23:21
بهههههههههه خانوم گردش برو. خوب میکنی برو بیا نشین تو خونه من که اوایل هیچ جا نمیرفتم خل شده بودم. بعدش که تنوع ایجاد شد خوب شدم خدا رو شکر
مامان تنها
23 فروردین 91 17:34
سلام مامان وياناي عزيزم الان حال وياناي ما چطوره ايشاالله كه خوب خوب شده عزيزم عكساشو ديدم خيلي ناراحت شدم فداش شم دخمل نازززززز نازي
مامان ملیسا
23 فروردین 91 20:48
حال دختر نازتون خوب شد؟ ایشالله که خیلی زود خوب شه