ویاناویانا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

وی ویِ مامان و بابا

بدون عنوان

1390/11/10 23:45
نویسنده : مرمری
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانا جان

 

عزیزم تیر ماه ما تصمیم گرفتیم یه نینی ناز داشته باشیم و تو اومدی تو وجود من.بابا خیلی مواظبمون بود و هست.خیلی واسه بودن و موندت دعا کردم و اشک ریختم تا خدا تورو واسم نگه داشت.مامان جون هم کلی نگرانت شده بود.اخه دو ماهه که بودی من حالم خوب نبود و خونریزی داشتم میترسیدیم بری و پیشمون نمونی.خدارو شکر خدا تورو به ما بخشید.از ٤ماهگی تا ٦ماهگی هم مرخصی بودم و سر کار نمیرفتم چون جفتت پایین بود.بابا همیشه میگفت ببین بچم چه حالی بهت داده؟ههههههه نمیری سر کارررررررر

 

عزیز دلم کلی منتظر ضربه هات موندم از زدن به شکمم و حس تکون خوردنات خیلی لذت میبرم فکر کنم دنیا بیای دلم واسشون تنگ شه

راستی واس شنیدن صدای قلبت نمیدونی چقدر استرس داشتیم منو بابایی.کلی بابا نذر کرده بود واست.الانم واس سلامتیت نذر کرده.خوش بحالت بابایی داریااااااااااااا اونو بیشتر از من دوست نداشته باشیااااااا حسودیم میشه هههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)